آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

امروز

1391/12/15 17:49
نویسنده : فاطمه
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  شیکولات مامان ! از دیروز  گاها سرفه های خشک میکنی چشم چپت هم ترشح داره ، امروز صبح که خیلی زیاد بود و چون شب چشمت بسته بوده همینطور رو چشمت خشک شده بودن و نمیذاشتن چشم قشنگتو باز کنی باباییت از من بیشتر وحشت کرده بود منم ساعت ١٠که دکتر اکبری بچه ها رو بیمارستان بهبود ویزیت میکنه از مهد کودک ورت داشتم بردم پیشش که هم قد و وزنتو کنترل کرد هم دارو داد و گفت سرما خوردگی خفیفه  بعد رفتیم داروخانه داروها رو بگیریم  وقتی من پول را دادم به آقاهه ایشون گفتن مرسی دخترم  شما هم بلافاصله بعدش تکرار کردی : مرسی  حالا هر موقع میگم مرسی سریع تکرارش میکنی الهی قربونت برم  چند روز پیش هم کلمه آفرین رو تکرار کردی چند بار .

اینم چکاپ ١٥ ماهگی (ماشالا  لبخند ماچ )

قد :٧٩     وزن: ١٠/٤٠٠   دور سر :٤٨/٥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان نفسی
15 اسفند 91 23:30
وای چقدر پست جدید
مبارک قالب وبلاگ جدیدت
مبارک 15 ماهگیت
وای که چقدر شیطونی اگه تو پسر بودیی چه میکردی من فدای اون قیافت خنده روی خاله


مرسی خاله نازنینم .فکر کنم اگه پسر بودم مامانم حتمااز دستم سر به کوه و بیابون میذاشت
خاله نرگس
16 اسفند 91 12:32
عزیزم الهی من بگردم که شما دوباره سرما خوردی. خیلی مریضی بده. اون قی کردن دور چشمم باید خیلی بد بوده باشه. انشاله همیشه سالم و سلامت باشی. ماشاله به قد و وزن خانم خوشگله. می بوسمت یه عالمه

خاله خوبم ممنون البته الان خیلی بهترم سرما خوردگیمم خیلی خفیفه ایشالا دوستم هم همیشه سلامت و سالم و سرحال باشه بوسسس واسه شما مامان و دخمل
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 5:57
زودتر خوب شی کوچولو


چشم
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 اسفند 91 11:45
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\ ♥/█\

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\ ♥/█\

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\ ♥/█\

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\ ♥/█\

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\ ♥/█\



زود زود خوب شی دخمل ناز

چشم خاله مهربون خودم

مامان فتانه
20 اسفند 91 13:07
15ماهگيت مبارك عزيزم


مرسی خاله خوبم
مامان بی تاب
23 اسفند 91 19:44
بیا به وبم.من یه نی نی تو دلم دارم


واااااااااااااااااای ی ی خدایاااااا چه خبر خوبی اومدم
شهرزاد
17 اردیبهشت 92 14:44
سلام فاطمه جوون شما تبریز بودید دیگه؟ قراره احتمالا" جمعه با برو بچه های تبریز در پارک منظریه همدیگرو ببینیم این برنامه رو مامان الای ریخته که اسمش تو دوستای منم هست اگه شما هم موافقید آمادگیتو اعلام کن که همدیگرو با بقیه یبچه ها ببینیم و من روز و ساعت دقیقشو بهتون بگم خوشحال می شم بیای