آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

زادروز عشق کوچولوی بابا و مامان مبارک

1391/10/11 18:24
نویسنده : فاطمه
1,415 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین ترینم کوچولوی خوشگل یکی یدونه مامان و بابا !

اولین زادروزت مبارک  

دختر قشنگومون اینقدر دوستت داریم که حتی اگر دریاها و اقیانوسها و کوهها و جنگلهای دنیا هم کنار هم جمع بشن بازم نمی تونن محبت ما رو به تو که زیباترین بهانه زندگی مایی  نشون بدن .

عزیز دل مامان ! به خاطر اسباب کشی و اینکه تا دیروز تو خونمون اینترنت نداشتیم خیلی دیر کردم و بدین ترتیب مراتب ندامت وشرمندگی خود را ابراز می نمایم افسوس. ما مخلصیم .سبز.

 جونم واست بگه که شما تنبل خوشگل ملوس خودم دو روز قبل از اسباب کشی به خونه خودمون یعنی ۲۶ آبان ... تاااااااازه شروع کردی چاردست و پا رفتن و الانم گاه گاهی سعی میکنی یا مبلا رو بگیری ویا ما رو تا بلند شی یعنی آبروی ما رو بردی نی نی ها ی نصف سن شما الان دارن دوی ماراتن میرن ....اصلا از تاتی و وایسادن و اینجور چیزا خوشت نمیآد ...الهی قربونت برم مامانی داشتم شوخی میکردم هیچ اشکالی نداره مامان هر موقع دلت خواست راه برو ماچ

مامانی اینقد دیر آپ شدیم که یادم رفته از اون قدیما به اینور چه پیشرفتایی کردی بذار اول کلمه هایی که میگی رو بگم (بابا (خیلی زیاد و به وفور)-ماما(خیلی کم)- ممه(گاها)-جیز -قاقا-خخ(واسه موقعهایی که پی پی کردی)- ددر (مخصوصا وقتی لباسای بیرون رو ببینی یا نزدیک در بشیم)

از ماشین سوار شدن خیلی بدت میاد ..دیگه غذا دادن بهت سخت شده..  همچنان  عاااشق سی دی های بی بی انیشتینی .. خوابت نظم پیدا کرده یعنی ساعت ۴ یا ۵ بعد از ظهر میخوابی که معمولا ۲ تا ۳ ساعت طول میکشه  و ده ونیم یازده شب هم میخوابی تا صبح .اصلا از عروسک خوشت نمیآد و عاشق بستن و باز کردن در بطری و و ظرف و ... هستی یا سیم اگه پیدا کنی یا اسباب بازیهایی که رو هم بچینی یا بهم وصلشون کنی یا اینکه مثلا با زیپ چیزی ور بری هفته پیش کیف لوازم آرایشم دستت بود و من خیالم راحت بود که زیپشو یاد نگرفتی باز کنی یهو برگشتم دیدم زیپ رو باز کردی و همه لوازم آرایشا هم که پخش و پلا ...

نتیجه چکاپت :

دور سر :  ۵/۴۷           وزن : ۱۰                قد :۷۶                            (ماشالا)

مامانی تورو خدا دست از سر این عدد ۱۰ وردار میدونی چند ماهه وزنت گیر کرده رو عدد ۱۰ ؟

عزیزم! ما به خاطر اینکه تازه اسباب کشی کرده بودیم و چند تا دلیل دیگه فقط برات یه جشن ساده و کوچولوی سه نفره گرفتیم ..اینم عکساش

 

 یعنی فقط حواسش به اینه که شمع رو بگیره شیطنت از چشماش میباره !!

 

گل ناز من چند روز بعد از تولدش :

 وروجک خانم میبینی ؟ منی که از روفرشی بدم می اومد به خاطر شما که همش غذا یا خوراکیتو پرت میکنی این ور و اون ور و یا می مالیش رو فرشا ..مجبور شدم روفرش بندازم که حداقل عید دیگه مجبور نشیم فرش بدیم شستشو .... دوستت دارم مامانی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

mamane Ali
11 دی 91 21:07
سلااااااام مامانی
سلاممممم آیلینی
جیگر طلا ..
دلم براتون تنگ شدهههههه بود
فاطمه جون دیگه باید جبران کنی و حداقل هفته ای یه بار رو پست بزاری .. هیچی هم نداشتی بیا بگو آیلینی خوبه
آفرین جیگر خانوم بلاخره چهار دست و پا رفتن رو شروع کردی ماشالله که روز به روز خوشکل تر و نازتر و خوردنی تر میشی.. ماشالله ماشاله ماشالله..
راستی یک سالگبت مبارک عزیزززززززم .. تولدت مبارک عسلم .. عمرت با عزت طلاخانوم
هزار تا بوسسسسس



ای من به قربون این دوست خوبم برم به خدا ما هم دلمون تنگ شده بود چشم حتما جبران میکنم دیگه زود زود میایم پیشتون حالا میبینین ...قربون محبتاتون


مامان آرشیدا قند عسل
16 دی 91 14:00
تولدت مبارک دخملی خوشگل و شیطون.[hrبووووس واسه خاله مهربونم مرسی خاله جون
مامان ساینا
18 دی 91 11:53
عززززززززززززیزززززززززززدلم تولدت مبارک انشاله 120 سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت.
چه کیک خوشگلی چه هلوی شیرینی. یه عالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
فاطمه جونم رمزم رو تلگراف کردم برات.


مرسی عزیزم ...نگرانتون شده بودم مرسی از رمز
مامان ماهان نفسی
18 دی 91 13:44
الهی من فدات بشم عشقم انگار تو خواهر ماهان منی که انقدر شبیه همید هم قیافه هاتون هم وزن وقد دور سرتون الهی من فدای تو بشم


خدا نکنه خاله خوشگلم ...پس ماهان نفسی هم قراره مثل آیلین از کله گنده های مملکت بشه ؟
شهرزاد
18 دی 91 14:16
وااای چه نانازی شده این دخمله زبونشووو بببین


مامان بهار
19 دی 91 18:43
وای بهارجون ما هم شبیه اون لباسی که داری می خندی رو داره


منم بعضی وقتا از لباسای آیلین تن نی نی های دیگه میبینم ذوق میکنم
مامان بهار
19 دی 91 19:00
شما هم مثل من شاغلین ؟


بله منم شاغلم عزیزم .
سحر مامان آراد
19 دی 91 19:11
سلامممممممممممممممم
زادروزت پر عششششششققققققق
چه ماه شدیییییی


مرسی عزیزم آراد جونو ببوسین
شقایق(مامان محمد ارشان)
19 دی 91 19:33
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بالاخره آیلین و مامانش اومدن
دلم براتون تنگیده بووووووووووووووووود
تولدت مبارک پرنسسم


سلااااااااام خوبین ؟ ما هم همینطور ...از طرف آیلین متشکرم ازتون
خاله نرگس
19 دی 91 22:48
بیا پیشمون فاطمه جون. خوشحال می شیم.


چشممممممممممم
شهناز(مامان آيلين)
20 دی 91 16:10
آخي چه كوچولوي ماهي داريد
خدا حفظش كنه
اسم دختر منم آيلينِ و از دختر شما ٩ روز كوچيك تره!



سلام مرسی از شما که بهمون سر زدین و چقد جالب خدا آیلین شما رو هم حفظ کنه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 دی 91 12:22
خاله جونم تولدت با تاخیر مبارک. الهی 100 ساله شی. عکساتم خیلی نازن. هزار تا بوسسس


مرسی خاله خوبم ما هم شما و آرتین خان رو میبوسیم