آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

یازده ماه با عشق

1391/8/17 1:02
نویسنده : فاطمه
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ...یازده ماهه شدی ... یازده ماهه که با تو زنده ایم و با عشقت زندگی میکنیم یازده ماهه که زندگیمون یه رنگ دیگه به خودش گرفته یازده ماهه که من مادر شدم ..مادر تو ...خودمم به سختی باورم میشه که این کلمه یعنی (مادر) در مورد من صدق می کنه و میتونم از عهده مسئولیت این کلمه واااقعا بزرگ بر بیام یا نه  آخه مادر بودن سخته و البته باشکوه ... یازده ماهه که عشق تو به زندگی من و بابات یه معنای دیگه ای داده ... خدایا ازت ممنونیم هزاران هزار بار به درگاهت شکر میکنیم که ما رو لایق دونستی و چنین گل زیبایی رو به دست ما سپردی ....و بدین ترتیب حالا این کوچولوی دوست داشتنیمون یازده ماهه شد ...

عزیزترینم ! یازده ماهگیت مبارک باشه 

عشقم امیدوارم مامانی رو ببخشی این عکسا رو عجله ای گرفتم چون شما خیلی خوابت می اومد و اصلا حوصله نداشتی از بس فکرم درگیره و سرم شلوغه کلا یادم رفته بود ازت عکس بگیرم و موقعی یادم افتاد که دیگه داشتم واسه خواب آمادت میکردم . به خاطر اینکه میدونم اسبابکشیمون دقیقا میافته به هفته تولد شما و ما وقتی واسه برنامه ریزی روز تولدت نخواهیم داشت از الان نگران و ناراحتم .(البته حداقل یه جشن کوچولوی سه نفره خواهیم گرفت) ... عزییییزم روزی شاید صد بار ...دویست بار میبوسمت ولی باز سیر نمیشم اینقدر عاشقتم که بعضی وقتا مثل دیوونه ها جیغ میزنم و بغلت میکنم تو هم که به دیوونه بازیای مامانت عادت داری میخندی زبان

آیلین داره کیف مهد کودکش رو واسه فردا صبح آماده میکنه ...چه دختر خوبی ماچ

عشقم خوابش می اومد و به هر بهونه ای گریه میکرد :(

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان رها
17 آبان 91 8:08
عزیز خاله 11 ماهگیت مبارک
نه خاله جونم گریه نکن گریه کنی زشت میشی بهت نمیاد حیف اون صورت خوشگلت نیست که اشکیش می کنی قربونت برم


مرسی خاله جونم ...همش تقصیر مامانمه آخه هی خوابم می اومد اونم هی ازم عکس میگرفت
مامان رها
17 آبان 91 8:09
راستی خاله نیومدی عیدیت رو از رها بگیری برات یه عیدی گذاشته کنار


ببخشید چشم حتما میایم
شقایق(مامان محمد ارشان)
17 آبان 91 19:04
مبارک مبارک 11ماهگیت مبارک
ایشالا تولد 110 سالگیت قربون خوشگلیت


ممنون خاله جون دوستم چطوره؟
سمیه- مامان آیسا
20 آبان 91 9:53
ای جونم. نازی. چقدر تو نفسی آخه خاله. میبوسمت


واای خاله جونم مرسی شما لطف دارین
سارا (مامان درسا)
20 آبان 91 13:09
یازده ماهگیت مبارک خانم گل
بخواب خاله که شماها اگه خوابتون بیاد ماها رو کلافه میکنین
بوسس


مرسی خاله جون ...حرف دل مامانمو میزنی هااا
mamane Ali
25 آبان 91 0:22
سلام گلم .. یازده ماهگیت مبارک عسلم .. این جیغ و بغلا رو عشقههههههه وگرنه آدم که تخلیه نمیشه ! راستی خونه ی نو مبارک عزیزم


آره واقعا مرسی
آیدا(مامان الینا)
27 آبان 91 1:16
عسلم یازده ماهگیت مبارک



مرسی از شما خاله عزیز
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آبان 91 10:17
خوشگل خاله 11 ماهگیت با تاخیر مبارک. چه دختر خوبی که داره شب قبل کیف مهدش رو آماده میکنه. هزارتا بوس برای این دختر ماه.


مرسی خاله جون چکار کنم دیگه ..به فکر مامانمم میخوام کمکش کنم
مامان ترنم کوچولو
28 آبان 91 7:37



مامان ساینا
29 آبان 91 22:03
11 ماهگیت با تاخیر مبارک عزیزم. قربون اون قیافه خوابالوت بشم که مثل ساینای خودم می مونی. دوستت دارم عسلم.

خاله خوب و مهربونم مرسی منم شما رو خیلی دوس دارم
مامان رها
9 آذر 91 8:27
راستی دو روز دیگه مونده تا 1 سالگیت پ کجایی مامانی می خوام تبریک تولد براش بزاریم


مامان رها
9 آذر 91 8:28
عزیزم تولد 1 سالگیت رو بهت تبریک می گم می خواستم اولین نفری باشم که تولدت رو تبریک می گم


تشکر ویژه از شما منو ببخشین که اینقد دیر تشکر میکنم بازم مرسی از لطفت
رهاجونمو ببوسین
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
10 آذر 91 3:25
سلام عزیزم امروز بهانه ایست برای تبریک گفتن
تبریک روزی که چه عاشقانه برای اولین بار مادر مهربانت تو را در آغوش کشید
و چه مقدس است اولین بوسه های تو.....
از طرف خاله نرگس


ممنون عزیزم
مامان ماهان نفسی
10 آذر 91 22:21
عزیزم من فدات بزرگ شدی شدی خانم خانما 1 ساله شدی با ماهان هم سنیا عشقم تولد جفتتون مبارک


وای من عاشق ماهانم مرسی مامانش خدا ماهان کوچولی شما رو هم سالم و سلامت نگه داره .
ژاله مامان آیدا
12 آذر 91 15:07
عزیزم 11 ماهگیت با تاخیر مبارک ایشااله همیشه سالم و خوش باشی گلم


قربونت برم عزیزم ممنون از لطفت در ضمن تاخیر از ماست
مامان ترنم کوچولو
15 آذر 91 17:30
عزیز دلم با تاخیر یکسالگیت مبارک.
تولد تولد تولدت مبارک
مامانیش 1 سال مادر بودنت مبارک


خیلی ممنون دوست خوبم تولد یک سالگی دختر خوشگل شما هم مبارک باشه .همیشه شاد باشین ایشالا
مامان ساینا
24 آذر 91 13:56
عزیززززززززززززززززززززززز دلم تولدت هزارن بار مبارک. عشقم ببخشید با تاخیر اومدم. آخه همه اش منتظر یه پست جدید بودم که دیدیم نیست که نیست. معلومه مامان فاطمه حسابی سرش شلوغه. انشاله 120 سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت باشی عزیزم. یه عالمه می بوسمتون.
خونه نو هم مبارک.


ممنون دوست عزیزم ممنون دلمون براتون تنگ شده به زودی میآم پیشتون بوس واسه ساینای نازم
mamane Ali
27 آذر 91 17:04
کجایی فاطمه جون ؟؟؟؟؟ خیلی وقته که نیستی .. نگرانتون شدم .. بیا آپ کن از عسلم بگو بدووووووووو .. خیلی منتظرم


الهی من قربونت برم که اینقد باوفایی
من و آیلین عاشق شما مادر و پسر گل هستیم
mamane Ali
3 دی 91 0:53
فاطمه جون کجایی؟؟ چرا آپ نمیکنی آخه؟؟ آیلینم خوبه؟؟
شقایق(مامان محمد ارشان)
3 دی 91 11:36
خاله جون کجایی؟
دلم برات تنگ شدههههههههههههههه


ما هم دلمون تنگ شده بود قربونت برم
mamane Ali
9 دی 91 21:18
فاطمه جون کجایی؟؟؟؟؟؟
آیلینم خوبه؟؟


سلام عزیزم بالاخره اومدیم مرسی که سراغمونو میگرفتی