آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

نی نی جون ! چطوری ؟

1390/2/18 16:14
نویسنده : فاطمه
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گومبولی من خوبی ؟ سلامتی ؟ خوش میگذره ؟ الان توهفته دهمی و احتمالا 2/5 سانتیمتر یا یه کم بیشتر هستی  ..آخیی ماچ هی احساساتم  برات بیشتر میشه ... خیلی نگرانتم همش فکر می کنم الان مراحل رشدت چه جوریه ؟ طبیعیه ؟ ایشالا که همه چی به خوبی و خوشی پیش بره ... دوس دارم هرچه زودتر حالم بیاد سرجاش و از این حالت افسردگی مزمن بیام بیرون ... اصلا نمی دونم چه جوری می خوام مواظبت باشم بزرگت کنم تربیتت کنم باهات درست رفتار کنم به این چیزا که فکر می کنم نگران میشم راستی ! فعلا تمدید روحیه رو بچسب ، چهارشنبه حنابندون دعوتم وجمعه شب عروسی... می خوام برم شاد باشم تشویق به قول معروف بترکونم .خیله خوب واسه امروز هم دیگه بسه الان قراره بابایی بیاد دنبالم بریم خونه بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نرگس
18 اردیبهشت 90 18:05
الهی... امیدوارم به سلامتی بدنیا بیاد و در آغوش بگیریش که درسته بارداری دوران سخت ولی در عین حال خیلی شیرینه اما دیدن صورت معصوم فرزند لذتی مضاعف داره
فهیمه
22 اردیبهشت 90 19:06
آیا می دانید كودكان با گریه های مختلف خواسته های خود را اعلام می كنند؟ آیا می دانید هرگریه خاص كودك نشان دهنده یكی از خواسته های اوست؟! آیا می دانید هر گریه کودک نشان دهنده یکی از خواسته های اوست ؟ مترجم گریه کودک نفوذ به دنیای پر رمز و راز کودکان پرفروشترین محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010 بهترین محصول برای مادران شاغل قیمت: 4,000 تومان