آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

چند کلمه گپ با نی نی

1390/2/10 15:17
نویسنده : فاطمه
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچومولوی من  خوبی ؟ الان چیکار می کنی ؟ دوس دارم بدونم  دختری یا پسری ؟ چه شکلی هستی به کی رفتی ؟ می گم که ه ه ه سعی کن خوشگل باشی .. خوب ؟ماچ  گوگولی جون عرض کنم به خدمتت که مامانی جنابعالی  که من باشم دو کیلو چاق شده ...ناراحت ...شما تازه هفته هشتمی ببین چقدر دیگه قراره منو چاق کنی ؟ شلوار جینم دیگه اذیتم می کنه ولی تنبلیم می آد برم یه شلوار خوشگل از اونا که مامانایی که نی نی دارن می پوشن بگیرم ...خلاصه خیلی حس عجیب غریبی دارم ..احساس افسردگی هم که بعضی وقتا می کنم ولی امیدوارم که اینا همش تا چند هفته دیگه تموم شه ...خیله خوب دیگه مواظب خودت باش هی رشد کن منم هی سعی می کنم برات ویتامین و فسفر و ... بفرستم  . بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)