آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

انجیر خوشمزه من

1390/2/27 12:12
نویسنده : فاطمه
336 بازدید
اشتراک گذاری

کوچومولوی یازده هفته ای من سلام ! در چه حالی ؟ تو کتابا و اینترنت می گن که شما الان اندازه یه انجیری

وای ی خدا !  انجیر کوچولوی خوشمزه من ! دوست دارم زودتر بزرگ شی و بیای تو بغلم  ماچ با همه سختیهاو دل نگرونیهایی که داره عوضش کلی هیجان داره ...هیجانش هم هی بیشتر میشه ...فقط اگه بدونم که اون تو سالم و سرحالی خیالم راحت میشه ... خوب حالا دیگه  من باید برم تو رو به خدای بزرگ میسپرم و مطمئنم اون مواظبته و همین خیالمو راحتتر می کنه ...به امید روزی که ماچ های  واقعی از رو لپای خوشگلت بکنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
27 اردیبهشت 90 12:37
سلام امیدوارم انجیرت روز به روز خوشمزه تر بشه من تو هفته 12 هستم بوس بوس