آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

حالا دیگه 12 هفته ای شدی !

1390/3/4 14:46
نویسنده : فاطمه
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گومبولی ، الان دیگه واسه خودت خانم یا آقایی شدی ...دوازده هفته از عمر جنینی شما می گذره راستی میگن حالا دیگه به اندازه یه لیمو ترشی ! نمیدونم منظورشون از اون لیمو گرداست یا اونایی که زردن و یه کم بزرگترن ؟!!! به هر حال دهن آدم آب میفته لیمو ترش من قلب من واسه بزرگ شدنت خیلی عجله دارم  ...سعی کن سالم وگنده باشی ...آفرین .. منم سعی می کنم به تغذیه ام برسم ولی اعتراف          می کنم بعضی وقتا به علت تنبلی یا دوست نداشتن بعضی چیزا کم کاری می کنم . ولی خوب قول میدم که دیگه مامان بهتری باشم برات ، تو هم قول بده بچبه ی خوبی واسه من باشی ... خوب ؟؟؟ قربون بچبه ام برم من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)