آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

دهمین ماه زندگی گل زیبای زندگی ما

1391/7/13 3:18
نویسنده : فاطمه
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقمون ...دارو ندارمون ... زندگیمون ..پایان ماه دهم زندگی و آغاز ماه یازدهم زندگی قشنگت مبارکت باشه .باورم نمیشه دو ماه دیگه یه ساله میشی کوکولوی خوشگلم. ماشالا ماشالا هر روز شیطونتر و سرحالتر از روز قبل خدایا شکرت ..این روزها یه کوچولو سرماخوردی و آبریزش بینی داری و دکتر برات دیفن هیدارمین و  کوتریموکسازول تجویز کرده ایشالا هر چه زودتر خوب خوب شی. حدودا یه هفته پیش هم یه کم بد غذا شده بودی و من داشتم سکته میکردم ولی خدا رو شکر خود به خود خوب شدی علتشم نفهمیدیم چی بود اون موقع هنوز سرما هم نخورده بودی ابرو خلاصه بهت بگم که دختر بلایی شدی به همه چی میخوای دست بزنی همه چی رو میخوای امتحان کنی و اگه نذاریم کلی  گریه الکی از خودت درمیاری مخصوصا وقتی سینه مامانی رو گاز میگیری و مامانی بهت میگه گاز نگیر کلی بهت برمیخوره و اولش یه کم گریه میکنی و بعد الکی گریه در میاری تا مامانی دوباره دلتو بدست بیاره ...یه پیشرفت دیگه هم اینه که تو همون حالت نشسته آروم آروم و با احتیاط جلو میری و یه چیز دیگه اینکه گوشی رو میذاری تو گوشت و با یه زبون عجیب و غریب با بابایی حرف میزنی تقریبا سه یا چهار روزه که اینکارو میکنی .

وقتی دارم بهت غذا میدم بعضی وقتا واسه تشویق، نی نی خیالی  رو صدا میکنم یا بابایی رو صدا میکنم که بیان باهات غذا بخورن و شما خم میشی تا در رو ببینی که کسی میاد یا نه بعد که میبینی کسی نیست سرتو برمیگردونی و مشغول کار خودت میشی الهی من دورت بگردم مامانی .اینم چکاپ ١٠ ماهگی:

- قد : بین ٧٤ و ٧٥  - وزن : ٨٠٠/٩ - دور سر : ٤٧  ماشالا هزار ماشالا به این دختر

اینم عکسای ١٠ ماهگی نازنینم .. چه دختری ...از خود راضی 

عاشق اون نگاهتم 

عاشق خنده هاتم

عاشق دندونات و همچنین اون اداهاتم

عاشق نشستنتم

عاشق دست و پاهای کپلیتم

عاشق دالی بازیهاتم

 

اصلا کلا عاشق همه چیتم ...هرکاری که میکنی شیرینه ...خیلی خیلی شیرین ..از اون شیرینایی که دل آدمو نمیزنه . عاشقتم عاشقتم عاشقتم خیلی خیلی عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ابو الفضل و زینب
13 مهر 91 7:11
چه نی نی خوشملی:
سلام مامانی به وب منم سر بزنید خوشحال میشم.....
با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون از لطفتون حتتتتماااااااااا
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 مهر 91 13:10
ماشالا آیلین گلم
قربون دندونای موشموشکیت


قربون خاله جونم برم دوست کوچولومو ببوسینش
mamane Ali
14 مهر 91 21:34
سلام مامان فاطمه .. نمیگی دلمون براتون تنگ میشه ؟! ماشالله به شیطونیا و شیرینیای نینی آیلین عکساشو خیلی دوست دارم .. ماشالله به خوشکلیت خاله جون ..


قربونتون برم من قربون دل شما برم من پسر خوشگلتو ببوسش ببخشید بزودی بهتون سر میزنم .
مامان ترنم کوچولو
16 مهر 91 8:15
ماشششششششاللله نازگلکX: .ماشالله وزنش چه خوبه معلومه خوب غدا میخوره ترنم من به زور 3-4 قاشق عذا میخووووووره


ممنون خاله جون ترنم جون رو ببوسینش .آیلین هم تازگیا یه کم اذیت میکنه .
مامان آنیسا
16 مهر 91 15:11
ماشالا آفرین عروسک ناز ده ماهگیت مبارک باشه گلم

خاله جونم مرسی آنیسا جون رو بوس کنین
مامان ساینا
16 مهر 91 17:40
سلام شیرین خاله. عزیز دلم. اول یه ماشاللللللله حسابی بگم
300 روزگی مبارک خوشگلم.
خنده هات چقده خوشگله. دل ما رو که برده.
قلبونت برم عزیزم که اینقده خوردنی شدی. یه عالمه



ممنونم خاله خوب کاش تهران بودیم و شما وساینا جون رو از نزدیک میدیدیم.شما خیلی لطف به ما دارین ساینا جون رو ببوسین .
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:31
عزیز دلم روزت مبارک
10 ماهگیت هم مبارک


مرسی عزیزم آرتین خوشگلمونو ببوسینش
مامان ماهان نفسی
19 مهر 91 13:32
الهی دورش بگردم من
10 ماهگیت مبارک عشقم


ممنون مامان ماهان کوشولو


مامان بهار
19 مهر 91 18:29
پس شما هم مثل دختر من مهد میرین ؟!
از آشنایی تون خوشحالم


مامان بهار کوچولو ! ما قبلا باهم آشنا شدیم ما میدونستیم که دخملی شما هم مهد میره
مامان آیدین
19 مهر 91 18:34
میگم مامانی کیه که این عروسک خوشگله رو ببینه و عاشقش نشه؟؟؟من و پسرم عاشق این نفسی هستیمممممممممم از طرف من ببوسینش ماشاالله خانوم خوشگله


شما خیلی خیلی لطف دارین خاله ممنون
سارا (مامان درسا)
19 مهر 91 22:56
ده ماهگیت مبارک خاله
ماههای زندگیت دو رقمی شد عزیزم بسلامتی



ممنون خاله
مریم مامان بردیا
20 مهر 91 1:09
عزیز دلم ، چقدر تو خوردنی هستی مخصوصا عکس دومی ات .


مرسی

سمیه - مامان آیسا
22 مهر 91 10:55
واااااااااااااااای که عجب عروسکی دارین شما. جونم . فدای اون نگاهها و دندون ها و دست و پاهاشو خلاصه همه چیز این نازنین دخمل. بووووس


خاله عزیز ممنون از لطف شما
آیدا(مامان الینا)
24 مهر 91 1:34
ده ماهگیت مبارک عزیز دلم
ماشالا به آیلین جون خاله



ممنون خاله جون آیدا گلی رو ببوسینش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 مهر 91 10:23
عاشق عکس دومت هستم. خیلی لباست هم خوشگله.


قربون خاله گلم برم آرتین جون چطوره ؟
زینب و ابوالفضل
28 مهر 91 15:59
سلام منم با افتخار شما رو لینک کردم.....
راستی عکسای نه ماهگی آیلین جون رو چطور درست کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیـــــــــــــــــــلی خوشگله


سلام خاله فینقیلیات چطورن صورت خوشگلشونو ببوس خاله جونم عکسای نه ماهگی آیلین رو تو آتلیه انداختیم از نظر لطفتون ممنونیم
مامان آتین
1 آبان 91 8:55
ای جونممممممممم

دالی بازیاشو قربـــــــــــون

ماشالله روز به روز جیگرتر میشه


از لطف شما خاله مهربون سپاسگذاریم


نرگس(مامان ساینا)
1 آبان 91 10:28
هزار هزار ماشالا
مامان خانم بدو اسفند دود کن


چششششم ممنون ساینای گلم رو ببوسینش