آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

عکسهای هشت ماهگی دختر مامان

1391/6/4 19:59
نویسنده : فاطمه
368 بازدید
اشتراک گذاری

بغلسلام قشنگترین کوچولوی دنیا ! عشق مامان و بابا ! عزیز دلم بعد از چند وقت بالاخره این مامان تنبلت اومده تا عکسای هشت ماهگی گل خوشگلشو بذاره تو وبلاگش . راستش خدایی منم زیاد تقصیر نداشتم حدودا ۱۰ روزی میشه که به خاطر زلزله حواسم از همه چی پرت شده تازه یکی دو روزه که به یه آرامش نسبی رسیدیم .....

گل قشنگم این عکساتو که میبینم داغ دلم تازه میشه تو هشت ماهگیت به اسهال مبتلا شدی و یک هفته تمام من غصه خوردم و شما هم هی اسهالت بدتر میشد و تنها چیزی که یه کم آرومم میکرد این بود مه به خاطر اینکه طعم گیلاس ORS رو دوس داشتی زیاد میخوردیش و بنابراین آب و املاح بدنت تامین میشد ..الهی من بگردمت چه روزایی بود البته واسه خودمم دلم میسوزه هاااا چون خیلی زجر کشیدم عوضش شما مریض که میشی شیطونتر میشی متفکر برام جالبه انگار نه انگار ...تب و اسهال و استفراغ و...اصلا خیلی شیطونتر شده بودی  خلاااااااااصه کلا مامانی عکس گرفتن از روز هشت ماهگیت یادش رفته بود اینقد که فکرش درگیر مریض فینقیلیش بود این عکسا رو هم ساعت ۳۰/۱۲ شب یادم افتاد و در حالی که اصلا حوصله نداشتم ازت گرفتم...اشکال نداره فقط نیم ساعت از روز ۱۰ مرداد گذشته بود نیشخند 

آیلین در حال بازی با متر

آیلین در حال فضولی و کشیدن کابل اچ دی ام ال تلوزیون که آ‌خرشم ازجاش درآورد

 

و اماااااااااااااا ..... و اما این عکست مال چند روز پیش از هشت ماهگیته واینجا هم مریض بودی ولی خیلی این عکستو دوس دارم آخه خیلی خوشگل نگا میکنی تو این عکس الهی مامان قربونت بره 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

انا
4 شهریور 91 19:58
خوشکل ترین روی زمین هست خوشکل ما خیلی نازه ایشالا 100000000000000000

سال زنده باشه !!!!!!!!!


فدات بشم مهربون
هدیه جووووووووووووووون
4 شهریور 91 20:11
سلام
ماشالااااااااااااااااااا به این ایلین عزیز
خیلی نازی
8 ماهگیتم مبارک


قربون شما دوست عزیز بریم ما
مامان ساینا
4 شهریور 91 20:16
قلبون دخمل کوشولوی خوشمل برم من. قلبون نگاه گشنگتون. شیطون بلای خاله.


خاله جونم خیلی دوست دارم ساینا خوشگلم چطوره ؟ ببخشید که خیلی وقته بهتون سر نزدیم ولی حتما به زودی میایم یه دل سیر ساینا جون رو ببینیم .


راستی یادم رفت ماچتون کنم
فریوگ
4 شهریور 91 20:18
آیلین جون بیا کارتون پت و مت بگیر مامان فاطمه جونت تماشا کنه. تو که به نظر نمی رسه وقت داشته باشی!!!


جانم؟این الان تبلیغ بود ؟؟؟؟؟
مامان خانوم
5 شهریور 91 11:37
اي جان چه دخمل ماهيييييييييي


قربونت برم پسمل خوشگلمون چطوره ؟
شقایق.مامان حباب
8 شهریور 91 9:03
ای جوووووووووووونم
چه عکسای خوشلی گرفتی نانازی


قربونتون برم من
مامان آیدین
9 شهریور 91 10:31
فدای چشمای خوشگلت عزیزم: ماشالا هزار ماشالا خیلی ناز شدی میگم مامانی این عروس خودمه آخه وقتی میبینمش دلم ضعف میرهقربونش برم الهی نبینم مریضی گلم مامان جون به خاطر دندوناش نبود؟؟