آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

هفت ماهگی دختر کوچولو

1391/4/12 13:17
نویسنده : فاطمه
566 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان ! به سلامتی ماه هفتم زندگیت رو پشت سر گذاشتی و قدم گذاشتی تو ماه هشت .هفت ماهگیت هم مبارک باشه گل زیبای من 

باز خودشو لوس کرد

. 

همینجور به لوس شدن ادامه بده هاااااا   ..خب ؟!!!!

نفسم واسه چکاپ فردا میریم یعنی دو روز دیرتر و نتیجه اش رو اضافه میکنم .چند روزی بود که آبریزش بینی داشتی از بس که آب و هوای تبریز تکلیف آدمو مشخص نمی کنه هوا کاملا گرم بود و من تاپ شرت تنت میکردم یهو خنک شد البته خنک که نه ....سرد ...دوباره پنجره هامون بسته شده و دوباره لباسای آستین بلند و شلوار تنت میکتم ولی مثل اینکه تا مامانی بجنبه شما یه کوچولو سرما خورده بودی البته خدا رو شکر الان خیلی آبریزش بینی ات کم شده عزیزم . عاشقتم فسقلی هرروز شیرینتر میشی و اداهات بیشتر میشن یه جوریه که نمی تونم بنویسم فقط باید یه دوربین ۲۴ ساعته ازمون فیلم بگیره که من بعدا کاراتو نشون بدم و خودت ببینی که چه بلایی شدی .

نتیجه چکاپ : (ماشالا این ماه خیلی خوب قد کشیدی ولی وزنت ٣٠٠ گرم کم شده دل شکسته من که سعی میکنم خوب بهت برسم عزیزم چرا وزنت کم شده مامان ؟ دور سرت هم تغییری نکرده مثل ماه قبله ولی مشکلی نیست و طبیعیه )

قد: ٧٢ سانتیمتر   وزن :٥٠٠/٩ کیلو گرم    دور سر :٤٥  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ساینا
11 تیر 91 16:54
7 ماهگی مبارک عزیز دلم.
وای خدا چقدر شما خوش تیپ شدی. نازدار خانومه. دخترن دیگه. ای جان فدای اون اداهات.

مرسی خاله جونم خودت و ساینا کوچولو رو باهم میبوسم
شقایق.مامان حباب
12 تیر 91 18:13
7ماهگیت مبارک دخمل خوشل


ممنون خاله جونم
مامان آیدین
13 تیر 91 2:43
الهی خاله فدای لوس کردنت بشه عزیزکم ناناز من میشی نفسم؟؟


مامان الینا
20 تیر 91 12:40
دوستم ببخش گرفتار شدم


خواهش میکنم عزیزم متوجه شدم که کاری برات پیش اومد ..ایشالا تو یه فرصت دیگه میحرفیم
سارا (مامان درسا)
20 تیر 91 19:48
ای جون خاله ..... ماشالا ........ حتماً ما هم خوشحال میشم لینکتون کنیم عزیزم


قربون شما








ژاله
21 تیر 91 22:47
خاله ماشااله چقدر نازی .هفت ماهگیت مبارک عزیزم 100 ساله بشی گلم


ممنون خاله جون
ilijoon
22 تیر 91 11:51
هفت ماهگيت مبارك قشنگم
ilijoon
22 تیر 91 11:52
فدات بشم جيگر چه عكسهاي نازي گرفتي
مامان الينا
22 تیر 91 12:16
واي خدا اين عكسها رو گذاشتي نميگي دلم آب شد ! مامان جونش از طرف من يه بوس محكم بكن اين جيگر خاله رو .فداش بشم خيلي نازه


مرسی خاله جونم .شما خیلی لطف داری.
مریم مامان عسل
24 تیر 91 16:30
ماشالله به دختر نازتون.
عاشقش شدم.


قربونتون برم لطف دارین
مامان انیسا
25 تیر 91 14:17
اخه چه نی نی توپولو ونازی دارید خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم
مامان یکتا
27 تیر 91 13:07
وای چه نازو خوشگل
ماشالله-خدابرات نگهش داره-عروسش کنی بچه دار بشه بچه شو عروس کنی و .....


ای جوووون .... فدات شم من نمیدونم عروس شدن خودشو میبینم یانه ؟
مامان ترنم کوچولو
30 تیر 91 11:30
ماشالله چه دختر ناز و ملوسی دارین.قربون اون ناز و اداش ممنون بهمون سر زدین.خوشحال میشیم بیشتر به هم سر بزنیم


قربونت برم عزیزم حتما منم خوشحال میشم
مامان امیرمحمد
1 مرداد 91 12:02
سلام الهییییییییییییییی فداش ماشالا چه دخمل خوشگل و خوشتیپی جیگرشووووووووووووو از تنهایی و مریضیه بچه نگو که دلم پره ه ه ه انشالله همیشه سلامت باشه که تو غصه نخوری ببوسش...خیلی ناز و دوست داشتنیه هزارماشالااااااااا