آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

فرشته کوچولوی قشنگم ۶ ماهگیت مبارک :*

1391/3/17 22:30
نویسنده : فاطمه
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم چهارشنبه هفته پیش شش ماه از تولدت گذشت و پا گذاشتی تو ماه هفتم

تولد ۶ ماهگیت مبارک نازنینم 

تصويرتصويرتصويرتصوير

چهارشنبه هفته پیش یعنی ۱۰ خرداد من و شما رفتیم و عملیات واکسن ۶ ماهگی رو انجام دادیم از چند روز قبلش هول ورم داشته بود مخصوصا که بابایی هم نمیتونست بیاد بالاخره روز موعود فرا رسید و من و شما تنهایی رفتیم مرکز بهداشت .

آماده شدی بری ددر ولی خبر نداری که این ددر از اون ددراس که آمپول میزنن به آدم نیشخند

چقدر هم شلوغ بود نشستیم تا نوبتمون شد و خانمه که واکسن میزد گفت پاتو از زانو محکم بگیرم واااااااااای چقدر سخت بود پاتو گرفتم و رومو برگردوندم  و یهو صدای جیغت رفت هوا تازه جیغت فرو کش کرده بود که دومی هم زد تو اون یکی پات ... چقدر سوزناک گریه میکردی چقدر با غصه تو صورتم نگاه می کردی و اشک میریختی الهی من بمیرم ناراحت بعدشم که اومدیم خونه همش ناله میکردی و کلی هم خوابت می اومد بعد از اینکه جای آمپول روی پاتو زیر آب گرم ماساژ دادم رفتیم واسه لالا و زودی خوابت برد

 بخواب قشنگ نازم

 و ساعتی بعد از خواب بیدار شدی سرحال سرحال ..

 ا

 ماشالا  ماشالا به تو ...  اینهمه من دلواپس تب و این چیزا بودم  ... هیچ اتفاقی نیافتاد لبخندخدای مهربون ازت ممنونم هزار بار شکرت . از فردا صبحش هم چون دیدم هیچ اثری از تب و این چیزا نیست قطره استامینوفن هم قطع کردم. روز ۱۱ خرداد هم رفتیم مطب دکتر نوید نیا هم واسه گرفتن گواهی سلامت واسه مهد کودک و هم چکاپ و روی لب ها و لثه هاتم یه چیزای سفیدی بود که گفتش قارچه و دارو داد .

نتیجه چکاپ : دور سر ۴۵ سانتیمتر  قد (تا پاشنه) : ۶۷ (ماه قبل خانم دکتر هاشمی قدتو ۷۰ زده بود ولی بعد که پرسیدم متوجه شدم که تا نوک پات ۷۰ شده بود ولی آقای دکتر گفتن که قد رو تا پاشنه محاسبه میکنن)  وزن : ۸۰۰/۹  خدایا همه نی نی ها و همچنین دختر قشنگ و ناز من  رو خودت سالم و سلامت نگشون بدار آمین . niniweblog.com

فندق مامان ! مهد کودکی که میخوای بری از اول تیر ماه جا برات خالی میکنه و تا اون موقع باید مامان جون ازت مراقبت کنه (حدود دو هفته) که من برم سر کار ولی دیروز و امروز رو با خودم بردمت اداره که مامان جون از شنبه بیاد و نگهت داره ( کاش نزدیکمون بود مامان جون ... اون موقع دیگه فسقل بچه ام نمیرفت مهد) خلاصه کل دیروز و امروز تو قسمت آموزش دانشکده کار تعطیل بود همکارام اصلا نمتونستن رو صندلی بند بشن و کار کنن همش واسشون دلبری میکردی کلا بغلشون بودی و خسته هم که میشدی روی کریر (خوشبختانه) خوابت میبرد و گرنه اونجا روی پا خوابوندن خیلی واسه مامانی سخت میشد.الان که دارم برات مینویسم تو خواب عمیقی . وقتی عمیق میخوابی صورتت گرد تر میشه لبخند میگی نه ؟ نیگا کن :

این عکست رو روز پدر که رفته بودیم پیک نیک ازت گرفتیم

روز پدر مبارک . قربون همه پدرای مهربون . بغل

 

اینم مال یه هفته قبل از پایان ۶ ماهگیته ... یعنی من عاااااااااااشقتتتتتتم 

  niniweblog.comا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

امیر
17 خرداد 91 23:07
آیا به آینده خود و فرزندانتان اندیشیده اید؟ آیا آینده برایتان مهم است؟ آیا میدانید با کمترین پس انداز میتوانید هم سرمایه گذاری کنید هم بیمه شوید؟ آیا برای دوران بازنشستگی خود و فرزندانتان چاره ای اندیشیده اید؟ ما بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد را به شما پیشنهاد میکنیم. با پرداخت حداقل 20 هزار تومان در ماه از مزایای بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد استفاده کنید و در پایان از اندوخته طلایی بهره مند شوید. 0 بازنشستگی 0 از کار افتادگی 0 دریافت وام 0 پوشش فوت طبیعی 0 پوشش فوت در اثر حادثه 0 پوشش بیماری های خاص ضمنآ با خرید بیمه نامه از 20 درصد تخفیف استثنایی برخوردار شوید. حضور مشاور و تنظیم قرارداد در محل ارسال بیمه نامه رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر کلمه بیمه عمر را به شماره 09358500640 پیامک بزنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. 56341057_021 09123197174 09358500640 www.bimepasargad.mihanblog.com ( بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد )
مامان آرشام
17 خرداد 91 23:45
وااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم ماشاءالله شما چقدر ماهید .
آیلین موش موشی


ممنونم خاله
بابای ملیسا
18 خرداد 91 1:30
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عنوان اولین روز پدر ملیسا و عکسهای جدیدش به روز شد. خوشحال میشم سری بزنید و نظری به یادگار به جا بزارید .


چشم حتما . چه بابای خوبی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 خرداد 91 14:40
ای جونم چه دختری. خاله جون 6 ماهگیت مبارک. چه بامزه هندونه میخوری


مرسی خاله دلمون واستون تنگ شده حتما باید بیایم بهتون سر بزنیم .
mamane Ali
18 خرداد 91 21:34
ماشالله ماشالله .. ببینم مامانش آیلین خوشکله به کی رفته اینقدر جیگره ؟؟


چشمتون خوشگله خاله مرسی . آیلین شبیه هر دو مونه ولی بیشتر شبیه باباشه
mamane Ali
18 خرداد 91 21:35
راستی نیم سالگیت مبارک عزیزممممم


ممنونم خاله جون مهربون
مامان ساینا
19 خرداد 91 10:50
نیم سالگی مبارک خانوم خوشگله.
انشاله که مهد بهت خوش بگذره عزیرم.
وای چقدر شما خوش تیپ شدی. چه لباسهای خوشگلی منم می خوام


سلام خاله مرسی شما خیلی به ما لطف دارین .
مامان آیدین
21 خرداد 91 3:36
سلام عزیزم شش ماهگی عروسکم مبارک ایشالا همیشه سالم باشی گلم مامی جون شما به عروسک جون چی غذا میدین ممنون میشم راهنمایی کنین بای


سلام خاله جون مرسی والا من علاوه بر شیر خودم از ۴ ماهگی آب سیب و از ۵ ماهگی کمکی شروع کردم شامل سرلاک شیر و موز و گندم نستله -فرنی- حریره بادوم-پوره سیب زمینی و سوپ که آب گوشت یا مرغه که هر دفعه با یک یا دوتااز این مواد قاطی میکنم مثل برنج-سیب زمینی آب پز - رشته سوپ یا ماکارونی- نون سنگک آسیاب شده لوبیا سبز پخته شده-بلغور -ماش - عدس و ... که گاها جعفری یا گشنیز هم بهش اضافه میکنم و بعد با گوشت کوب برقی میکسش میکنم و یه چیزی مثل فرنی تولید میشه که معمولا به غیر از فرنی بقیه رو با اشتها میخوره . گاهی موز و خیلی خیلی کم زرده تخم مرغ آب پز
شقایق.مامان حباب
21 خرداد 91 22:48
وای چه دخملی... چه نازه ماشالا........
شش ماهگیت مبارک نینی خوشل.... ای کاش راست کلیک ممنوع نبود آخه من با اینترنت زغالی اومدم و نتونستم همه عکسارو ببینم.
مامان آیلین اگه دوست داشتید به وبلاگ نینی منم 1سر بزنید... خوشحال میشم اگه همو لینک کنیم...
منتظرم... نینی گولی رو ببوس


سلام دوست جون مرسی که به ما سر زدین چشم حتما ما هم میایم خدمت شما در ضمن من لینکیدمتون
مامان آتین
22 خرداد 91 16:10
الهـــــــی عزیزممممممم چقدر نازتر شده ماشالله
جیگرشووووووووو
6 ماهگیشم مبارککککک
ما آپیم

مرسی خاله جون حتما بهتون سر میزنیم آتین رو ببوسین
مامان رها
24 خرداد 91 15:12
6 ماهگیت مبارک عزیز دلم ممنونم خدا که اینقده دخملای خوشگل برامون میاری
دوست دارم و عاشقتم و برات می میرم عسلکم



مرسی خاله عزیز ببخشید دیر به دیر سر می زنم . روز های اول اداره است بعد ۶ ماه و من خیلی سرم شلوغه
ilijoon
30 خرداد 91 16:09
7 ماهگيت مبارك گلم


مرسی
ilijoon
30 خرداد 91 16:13
واقعا خيلي خيلي نازي قشنگم مامان جون حتما براي گل دخملمون اسپند دود كنيد فداي روي ماهت بشم


قربون خاله جون مهربون
ilijoon
30 خرداد 91 16:14
قربونت برم كه انقده ناز خوابيدي



مامان آیدین
31 خرداد 91 2:59
سلام عزیزم یه دنیا ممنون از راهنماییت گلم آیلین جونو ببوسین هواااااارتا


خواهش میشه قربونت برم
آیدا(مامان الینا)
3 تیر 91 3:26
سلام
تولد ۶ ماهگیت مبارک باشه خوشگل خانم


سلااااام مرسی
مامان ماهان نفسی
5 تیر 91 1:45
وای این عروسه خودمه مثل عروسک میمونه ای خدا دوستدارم برم گازش بگیرمخدایا مگه میشه انسان انقدر شبیه عروسک باشه وای نفسممممممممممممممم


دایی جون از دهات
29 مرداد 91 0:03
قربون بالام برم


ای جانم ...قربون داییم برم که اینقد دهات دوست داره