آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

برای اولین بار

1391/3/8 0:52
نویسنده : فاطمه
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی قشنگم امروز از صبح که از خواب بیدار شدی گفتی دَدَ و خندیدی ، اینقدر کیف کردم که نگو niniweblog.com در طول روز هم تکرارش میکردی اولین بار بود که اینو میگفتی واااااااای خیلی قشنگه  خیللللللللللللللللللللللللللیییی قشنگه قربون ملوسکم برم من niniweblog.com  niniweblog.com

 

دختر قشنگ مامان  ! ما چند روز مهمون دوستای بابایی بودیم وشما از دیروز بعد از ظهر که اومدیم خونه خوابیدی و فقط  واسه غذا و شیرو تعویض پوشک و صبح که حموم کردی  niniweblog.comبیدار بودی و دیگه بقیه اشو خواب بودی تا ساعت ٨ بیدار شدی و یه کم بازی کردی و بی بی انیشتین دیدی و ... ساعت ١١ هم سوپتو خوردی و خوابیدی انگار همه کارای آشپزی و جارو و ظرف شستنای این چند روز به عهده تو بوده  niniweblog.com   خنده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رها
8 خرداد 91 7:11
قربونش برم
مامانی همه کارات رو کرده دیگه خسته شده بچم اخه دخترا عاشق کمک کردن به مامانیهاشونن
مخصوصا رها دیشب می گه می خوام سبزی پاک کنم بعد نعناع رو دادم بهش برگاش رو می کند و می نداخت تو ظرف فقط داد می زد که تو پاک میکنی تو ظرف من نریز


الهی ... خوب راس میگه بچه کاراشو خراب میکنین شما
مامان رها
8 خرداد 91 7:12
وای راست میگی خیلی قشنگه وقتی اولین بار از زبونشون چیزی می شنویم
رها برای اولین بار یهو داد زد و گفت مامافکر کنم 4 ماهه بود


ilijoon
8 خرداد 91 7:45
خسته نباشيد دخملي حسابي خسته شدي ها!!!!!!!!!!!


واااااااقعا :d
ilijoon
8 خرداد 91 7:45




سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 خرداد 91 7:55
به به دیگه داره کم کم شیرینزبونیات شروع میشه



مامان ساینا
8 خرداد 91 16:27
خسته شدم مامانی کلی کار کردم دیگههههه. خواب لازمه برام. خصوصی داری
مامان آیدین
9 خرداد 91 2:34
سلام عروسک جون قربونت بشم من با این خوشمزه صحبت کردنت عزیزم میشه از اون لپات یه گاز گنده بگیرم ؟ اگه مامان و بابا بذارن چی میشه ........


mamane Ali
9 خرداد 91 14:29
سلام عزیزم
علی کوچولو با یه عکس با نمک تو مسابقه ی نینی و شکلک شرکت کرده.. خوشحال ميشم بهش راي بدین .برای دادن رای به آدرس
http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
برین و در قسمت نظرات رای خودتون رو بزارین


حتما میریم و با آیلین بهش رای میدیم با یه بوس گند ه واسه علی کوچولو
ilijoon
9 خرداد 91 19:40



مامان ماهان نفسی
10 خرداد 91 9:54
الهی دورش بگردم دخمل به این نازی کی داره کی گفته این شبیه پسراست شبیه فرشته خشگلاسات خاله دورت بگرده فردا واکسن 6 ماهگی داری من امروز واکسن ماهان رو زدم حالا که خوابه انشالله شما هم اذیت نشید ببینم ماهان بیدار بشه اذیت میکنه یا نه قربون اون حرف زدنات ددری خانم


ممنون خاله مهربون و خوشگل ایشالا که ماهان جون نه خودش اذیت شه نه شما رو اذیت کنه
مامان رها
16 خرداد 91 21:33
سلام خوبی و بیا و لباس مامان دوز رها رو ببین و نظر بده چطوره
سارینا مامان آرمان
17 خرداد 91 20:56
سلام عزیزمممم
داشتم وبت رو میخوندم
منم مشکل تورو دارم هرجا میرم میگن بچت دختره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما آرمان من خیلی چهرش پسرونست مخصوصا لباساش
اما نمیدونم چرا اینجور میکن

D: سارینا جون مرسی که به ما سر زدین . میبینی چقدر تو ذوق آدم میخوره ؟ حتما میام عکسای آرمان فسقلی رو ببینم
مامان رها
24 خرداد 91 15:10
راستی داریم میر یم سفر دلمون براتون تنگ میشه بیا پیشمون


چقدر خوب سفر به سلامت خوش بگذره