آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

مگه واقعا دخملم شبیه پسره ؟

1391/2/31 19:03
نویسنده : فاطمه
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نور چشمم سلام دختر یکی یه دونه  من عزیز مامان ؛ امروز با همدیگه رفتیم بیرون کالسکه نبردیم و شما رو تو بغلم بردم آخه تو پاساژ ماساژ با کالسکه نمیشه رفت یا اینکه حتما باید یه نفردیگه باشه که کمک کنه دنبال یه کلاه تابستونی خوشگل برات میگشتم که مورد پسند واقع نشد و دست خالی برگشتیم ولی واقعا از کت وکول افتادم همه استخونام درد گرفته بود شما هم که واسه خودت آروم آروم آواز می خوندی و گاهی هم برمیگشتی با یه لبخند شیرین و با دقت منو نگاه میکردی الهی که مامانی فدای اون خنده هات بشه

 

 عزیز دلم نمیدونم چرا هر کی شما رو میبینه اولش فکر می کنه پسری منم کفرم در میآد نه اینکه نی نی پسر بد باشه ها (یه موقع به نی نی های پسرمون و ماماناشون بر نخوره ) ولی حالا که تو دخملی باید شبیه دخملا باشی دیگه ! بد میگم ؟! از وقتی که هوا خوب شده وبیرون زیاد میریم  یا داخل فروشگاه و اینجور جاها آدمایی که بهشون برمیخوریم اولش با دیدنت کلی ابراز احساسات می کنن و باهات حرف میزنن و ... تا اینجا دستشون درد نکنه همشون لطف دارن ولی یهو که به لباست توجه میکنن یا گوشوارتو میبینن اینجوری میشن تعجبو  با تعجب فراوان میگن :آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ مگه دختره ههههههه ؟؟ و من اینجوری میشم سبز با یه لبخند مصنوعی میگم بله بله دختره  .... خلاصه اوضاعی داریم ... امیدوارم هرچه زودتر موهات زیاد شن وبلند تر بشن که دیگه شبیه پسرا نباشی باباییت که میگه علتش همین موهاته وهیکل نسبتا درشتت که اینجوری میشه .. چی بگم والا منکه اصلا شما رو شبیه پسرا نمیبینم .

آخه خداییش این شبیه پسرااااااااااااااااس ؟؟؟؟؟؟

دخمل شیرین مامان  تازگیها کاملا استفاده از دستات رو بلد شدی کاملا اسباب بازی یا شیشه شیرت رو با دستات کنترل میکنی و از این دستت به اون یکی دستت میدی وقتی سوار روروکت میکنم یهو میبینم صدایی ازت در نمیآد و انگار وایسادی وقتی میآم ببینم چی شده میبینم بله ... دست دراز کردی و تنها گلی که تو خونمون داریم رو گرفتی و داری برگاشو میکشی یا اینکه محکم یه گوشه رومیزی رو گرفتی و داری میکشی به سمت خودت  قبلا فقط وای میسادی و با دقت نگاشون میکردی انگار داشتی نقشه میکشیدی لبخند اینم عکسته در حال فضولی

 

 یه چیز دیگه هم اینکه موقع غر زدن یا موقعی که داری صداهای نامفهومی تولید میکنی بعضی وقتا از توی این صدا ها یه چیزی شبیه کلمه تولید میشه نامفهومه ولی مثل کلمه است چند تا حرف رو میچسبونی به هم و میدی بیرونلبخند یه چیز جالب دیگه هم که همش یادم میره تو وبلاگت ثبتش کنم اینه که (مخصوصا مواقعی که خوابت میآد و حوصله نداری) وقتی من یا بابایی آهنگ قدیمی و مشهور  مرحوم بنان : ای بهار آرزو   بر سرم سایه فکن ...(یا هر آهنگ دیگه ای که ریتمش تو این مایه هاست و غصه داره)  رو واست میخونیم بغض میکنی و شدیدا گریه ات درمیآد بابایی عاشق بغض کردن تو هستش آخه خیلی بامزه لب و لو چه ات آویزون میشه ولی من دلم نمیآد و نمیذارم این آهنگو بخونه و سریع ریتم به وضعیت نیناش ناش تبدیل میشه و شما هم میخندی ؛ یه چیزی هم الان یادم اومد . من عاشق آهنگ فیلم تایتانیکم که سلندیون با اون صدای قشنگش خونده و دوران بارداری هم  زیاد گوشش میدادم  حالا به عنوان لالایی واسه شما خیلی جواب میده با آرامش کامل و سریع به خواب میری اینم چیز جالبی بود که دوس دارم ثبت بشه و به یاد بمونه ولی گل قشنگم یه کوچولو به خاطر اینکه اصلا غلت نمیزنی نگران وناراحتم آخه همه نی نی های همسن شما خیلی وقته که دارن غلت میزنن من نمیخوام الکی نگران بشم و نی نی کوچولوم رو مقایسه کنم ولی دوس داشتم یه کم فرز تر باشی البته وقتی خودم کمکت می کنم میغلتی خیلی هم از این حالت خوشت میآد ولی اینقدر به فشار میافتی و اهن و اوهون می کنی که دلم میسوزه و کمکت میکنم برگردی به پشت بخوابی  لبخند  

آیلین در حال تماشای صفحه facebook  باباییش

خووووووووووب  شما که خیلی وقته خوابیدی منم  برم که بخوابم دیگه الان ساعت داره تقریبا ۲ نصفه شب میشه ... هزار تا ماچ واسه نی نی بانمکم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نرگس(مامان ساینا)
31 اردیبهشت 91 12:19
خانمی دختر گلی خیلی زیبا و خواستنیه
از طرف من ماچش کن
نگران حرکاتش هم نباش
زود زود کلافت می کنه که دیگه نتونی یه جا نگه اش داری
واسش اسفند دود کن
عاشق چشای خوشگلشم


مرسی از شما خاله مهربونمون .
ilijoon
1 خرداد 91 7:51
اي جانممممممممممم فداي قيافه خوشگلت بشم واي كه چقده ماهي كي گفته شبيه پسرهايي من كه هيچ شباهتي نميبينم دوستت دارم گلم


خاله ما هم شما و پسرتون رو میبوسیم
ilijoon
1 خرداد 91 7:56
مامان جون آخه دخملتون اين همه كار بلده شما گير داديد به اوني كه بلد نيست ايليا وقتي كوچولو بود اول سينه خيز ميرفت وبعد قبل از چهار دست وپا رفتن راه رفتن رو ياد گرفت من آرزوي چهار دست وپا رفتنش رو داشتم خوب بچه ها با هم متفاوتند


شما درست میگین ولی دست خودم نیست ته دلم یه کم نگرانم
mamane Ali
1 خرداد 91 17:14
سلام مامانی .. اصلا شبیه پسرا نیست .. رو چه حساب این حرف رو می زنن ؟!
براش اسفند دود میکنی هر روز؟؟؟ هر روز ؟؟ ماشالله


فکر کنم به خاطر کچلی به هر حال ممنونم ازت مامان علی چش قشنگ
مامان آیدین
2 خرداد 91 1:38
سلام خانومی ماشالا عروسک عروسک


سلام خاله جون آیدین چطوره ؟ دوست جونم خوبه ؟
آیدا(مامان الینا)
3 خرداد 91 3:01
چه دخمل خوشگلی ، اصلا شبیه پسرا نیست
از طرف من آیلین جون رو ببوس


شما هم الینا رو ببوسین ممنونم
مامان ساینا
3 خرداد 91 17:09
وای وای منم که همین مشکلو دارم. منم با ساینا هر جا می رم می گن پسره تازه لباسهای صورتی و گلدار تنش می کنم بازم می گن پسره. یکی از همسایه ها که یکبار اسمشم پرسید بعد گفت پسره دیگه منم دیگه کلافه شدم.
فکر کنم چاره اش فقط گل سر باشه.
راستش فاطمه جون مشاور ساینا می گه برای غلت زدن باهاش تمرین کنید تا جاییکه غر نزنه. غر غر که کرد برش گردونید. امیدوارم مفید باشه. برای دختر یکی یکدونه

خوشحالم که یه نفر با تمام وجود منو درکم میکنه میبینی آدم چقدر کفرش در میآد ؟ واقعا نرگس جون چاره اش گل سره با یه پاپیون قرمز گوجه ای و ممنون از اطلاعاتت اتفاقا همین کار رو میکنم خودم کمک میکنم غلت بزنه و سه چهار دقیقه بعدش غر زدن شروع میشه و برش میگردونم
بابا
4 خرداد 91 8:07
عزیزم اتفاقا خیلی قیافش دخترونس. نمی دونم چرا اینطوری فکر میکنن.
ولی ناراحت نباش برای آرتین من هم با لباس پسرونه می پرسن: دختره یا پسره؟


مرسی از شما چند تا تل پاپیون دار واسش خریدم ببینیم افاقه میکنه یانه
ilijoon
4 خرداد 91 15:46



بوس واسه ایلیا خان
ilijoon
7 خرداد 91 17:42



نایسل
8 خرداد 91 0:22
واییییییییییییییییییییییییییییییی خدای من چقدرخوشگلهه ماشالا هزار ماشالاااا
این اصلا شبیه پسرا نیست که داد میزنه دختره واییییییییییییی فرشته


ممنون عزیزم مرسی که به ما سر زدی