آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

4 ماهگیت مبارک آیلینم

1391/1/11 21:40
نویسنده : فاطمه
1,418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ... تولد چهار ماهگیت مباررررررررررررک تشویق تشویقتشویقتشویق دیروز چهار ماهه شدی عزیزم بالاخره روز موعود فرا رسید و رفتیم چکاپ چهار ماهگی .  اینم نتیجه :

قد ٦٣ سانتیمتر - وزن :۸  کیلو صدگرم  دور سر: ۴۳ سانتیمتر . قربون دختر کپل کله گنده خودم برم . خلاصه بعد از چکاپ رفتیم اتاق واکسیناسیون و واکسن ٤ ماهگیتو زدیم ، موقع زدن آمپول بازم من نتونستم پاتو بگیرم و  بابایی پاتو گرفت و من همچنان اون ور دلم ریش ریش می شداسترسالبته شما از اون جاییکه دخمل قوی هستی زیاد گریه نکردی الهی قربونت برم من ؛ بعد که رفتیم خونه برعکس واکسن دو ماهگیت پات اصلا اذیتت نکرد ولی عوضش تب کردی آخر شب تبت بیشتر شد ( ٣٧:٤ ) و ما یه دونه از لباساتو کم کردیم و دستمال خیس رو سرت که از همه جا گرمتر بود گذاشتیم و آروم آروم تبت کمترشد ، علت تب کردنت هم فکر کنم به خاطر این بود که بعد از ظهر قطره استامینوفنتو اصلا دوس نداشتی و به زور یه کم خوردی ، تازه همونم که میریختیم تو حلقت و به زور قورت میدادی دوباره برمی گردوندی آخرش باباییت رفت و واست یه قطره دیگه که طعم میوه ای داشت گرفت و ٦ ساعت بعد که ١٢ شب میشد از اون بهت دادیم  و همونطور که گفتم آروم آروم دمای بدنت نرمال شد ولی تقریبا تا صبح بیدار بودیم و همش دمای بدنتو چک می کردیم ... الهی من قربونت برم که دیگه تب نکردی و خوب شدی ..وااای که چقدر بده  نی نی گولوی آدم تب داشته باشه البته تبت خیلی زیاد نبود ولی همونم اذیتت می کرد و ما رو نگران .

آیلین خانم داره میره واکسن ٤ ماهگیشو بزنه

آیلین خانم واکسنشونو زدن و هنوز اینجا تب نکردن وکلی با بابایی حرف زده و خندیده بودن و بابایی هم همش می گفت از این به بعدهر روز میبرم آیلین جونم اینجوری دوپینگ کنه

امروز که به میمنت خوب شدن فینگیل خانم  و اینکه مامانی نمی دونس واقعا چی درست کنه داشتیم نهار می رفتیم بیرون که آیلین خانم تصمیم گرفت دختر محجبه ای بشه و روسری مامانشو سرش کرد

بخورمت تو رو

نن جووووووووووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساینا
13 فروردین 91 10:52
سلام آیلین جون چهار ماهگیت مبارک خانوم خوشگله. ماشاله به این قد و وزن. مامانیش اسفند یادت نره
ilijoon
16 فروردین 91 17:43
چهار ماهگيت مبارك خوشگل خانوم عكس هاتم مثل هميشه قشنگه دوستت دارم
سحر مامان آراد
17 فروردین 91 11:47
4 ماهگیت مبارک عزیزم سال نو مبارک
بابای ارشیا خان
18 فروردین 91 22:40
ماشالله و تبارک الله خداوند فرشته زیبا تون رو براتون سالم و باعزت و از هر گزند و غصه ای بدور کند . تو رو بخدا یه بوس بجای من از نوک دماغش بگیرید
مامان ماهان نفسی
19 فروردین 91 0:48
سلام عزیزم چها ر ماهگیت مبارک تو با پسر من همش 6 ساعت فرق داری قربونت برم ماهان که انقدر روسری بهت میاد راستی ماهان منم سر واکسنش اذیت نشد واینم بگم مامان خانم اول و اخرین بارت باشه به دخمل نازم میگی کله گنده دیگه نشنوم به ماهم سر بزنید
مامان آرشیدا
21 فروردین 91 13:07
4 ماهگیت مبارک عزیزم. آیلین جون شما با آرشیدا تقریباً هم ماه هستید . دستت درد نکنه از اینکه به وبلاگ ما سر زده بودید بازم پیش ما بیاید.
مامان آیلین
21 فروردین 91 13:47
چهارماهگیت مبارک باشه دخمل خوشگل مامانی
ilijoon
22 فروردین 91 23:03