آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

سلام به روی ماه دختر خوشگلم " به دنیا خوش اومدی عزیزم "

1391/1/18 10:53
نویسنده : فاطمه
2,274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان ! دختر شیرینم امروز بعد از 50 روز تازه تونستم بیام و برات پست بزارم . ببخشید دختر نازم به خاطر این همه تاخیر آخه هم فرصت نمی کردم  هم یه مدت طولانی دسترسی به اینترنت نداشتم من معذرت می خوام .دخترکم شما ساعت 9 و 35 دقیقه روز پنجشنبه 10ام آذر ماه با 50 سانتیمتر قد و 4 کیلو صد گرم وزن پاهای کوچولوتو گذاشتی تو این دنیا .قشنگترین لحظه زندگیم دیدن تو بود . دختر کپلم وقتی از دل مامانی اومدی بیرون شروع کردی جیغ زدن . جیغ های بنفش بنفش .انگار از اینکه از جای گرم ونرمت آورده بودنت بیرون اعتراض داشتی بعد خانم پرستاره تو رو از خانم دکتر گرفت و آورد سمت راست من رو یه تخت کوچولو مثل خودت و شروع کرد به تمیز کردنت و اون موقع بود که من دیدمت و هزاران بار بیشتر عاشقت شدم و هزاران بار بیشتر خدا رو شکر کردم .چه لحظه قشنگی بود اشکام مثل سیل می ریختن . وای یادش بخیر ...چه روزی بود و از اون روز بود که زندگی مادر دختری ما شروع شد ... بیخوابیها ... خستگیها ...واسه هیچی وقت نداشتنها...و خلاصه جونم برات بگه که کل زندگیمون عوض شده و اصلا باید هم همینجوری بشه .. دوست دارم مامان خوبی برات بشم و امیدوارم که موفق بشم راستی یادمون نره که تو این مدت بابایی شما خیلی خیلی خیلی هوامونو داشته و اصلا نذاشته که مامانی کم بیاره ..خدایا بابایی مارو واسمون همیشه سالم و سلامت نگه دار . خوب دیگه عزیزم الان که دارم برات مینویسم داری دست وپا میزنی و یه صداهایی شبیه غان غون در می آری مثل اینکه داری خسته میشی ...سرعت اینترنت خیلی پایینه ولی سعی می کنم چند تا از عکسهای خوشگلتو بذارم .فعلا بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 بهمن 90 1:40
با تاخیر تولدت مبارک عزیزم. ما منتظر عکسهای دختر گلمون هستیم مامانی
مامان آرشیدا قند عسل
4 بهمن 90 22:38
سلام قدم نورسیده مبارک بسلامتی خوشحالم که صحیح و سالم اومده توی بغلتون حتما حتما عکسهای خوشگلشو بذارین ماشاالله چه دختر خپلی ،بی خوابیها سختن ولی وقتی قدری بزرگتر شدن و خوابشون بهتر شد دلمون واسه همینها هم تنگ میشه زود زود بزرگ میشه بدون اینکه بفهمید چطوری اینهمه زود گذشت
يه طرفدار
8 بهمن 90 13:22
تبريک مى گم


خیلی ممنون
مامان احسان
9 بهمن 90 14:43
امیدوارم همیشه سالم باشی عزیزم
نی نی زهرا
12 بهمن 90 23:03
سلام از طرف ما لپش رو بکش و بوسش کن چون خیلی مامانی


چشم حتما شما هم نی نی زهرا رو از طرف من ببوسین