آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

آیلین خانم به روایت تصویر در هفته ای که گذشت (:

1391/1/27 1:54
نویسنده : فاطمه
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

بازم نصفه شب شد و من وشما ( مادر و دختر) تازه سر حال اومدیم و تو که همش داری واسه خودت آواز  می خونی منم که وب گردی میکنم و دارم وبلاگتو بروز رسانی میکنم امروز چند تا لالایی خیلی خوشگل و چند تا آهنگ خیلی بانمک واست دانلود کردم درسته زبون لالاییه رو نمی دونم کجاییه ولی خیلی خیلی قشنگ و با احساسه .. بگذریم می خوام تو هفته ای که گذشت کاراتو بنویسم در واقع کارامونو . از هفته گذشته یعنی چند روز بعد از اتمام ٤ ماهگیت ما هر روز  یه کم بهت آب سیب بدون تفاله میدیم که خیلی دوسش داری و با ولع میخوری تازه یه بار هم بابایی  با مسئولیت خودش بهت یه کوچولو بستنی داد اینم سندش : تو هم که اینقد ذوق می کردی که نگو .

دخملم  ! این روزا همش دوس داری بشینی . تکیه دادنم دوس نداری ها .. فقط می خوای بشینی آخه قربونت برم خیلی زوده برات

 

این لبخند خفیف رضایت موقعی که بغلت می کنیم هم به لبت میشینه ولی ما زیاد بغلت نمیکنیم که بغغغغلی نشی ماچ دیگه جونم واست بگه که حدودا ده روزی میشه موقع شیر خوردن با اون لثه های بی دندونت سینه مامانی رو خیلی محکم میکشی یا اینکه یه حرکتی تو مایه های جویدن انجام میدی که وقتی هم مامانی عکس العمل نشون میده با تعجب و بدون اینکه پلک بزنی به مامانی نیگا می کنی : مگه چی  شده ؟ منکه کاری نکردم !!!  توی کریرت هم که دیگه مثل قبل ثابت نمیشینی :

ولی هنوز خبری از غلت زدن نیست شاید به خاطر وزنت باشه قلمبه جونم  

فقط موقع عوض کردن پوشک زانوهاتو جفت میکنی و به چپ و راست تکون میدی ...

دیگه اینکه یه عروسک داری که خیلی خیلی دوسش داری و کلی باهاش بازی میکنی :

یه روز تو آشپز خونه گذاشته بودم تو کریرت و کارامو انجام میدادم تو هم با عروسکت بازی میکردی که وقتی برگشتم دیدم از بس عروسک بدبختو کشیدی اینور اون ور دستشو از بیخ کندی و در کمال آرامش داری بازیتو میکنی  لبخند 

فعلا هم از روروک زیاد خوشت نمیآد اولش ذوق کردی ولی خیلی زود ازش خسته شدی البته فکر کنم واسه روروک زوده .

عزیز دلم این روزا همش ذهنم در گیر اینه که من چه جوری می خوام تو رو بذارم مهد

خدایا کمکم کن .  خیلی سخته .. مطمئنم کلی گریه در پیش رو داریم ناراحت  همش یه ماه و خورده ای مونده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان آتین
27 فروردین 91 2:01
هزار ماشالله خیلی جیگره این کوچولوی خوشمل
بووووس


مرسی به پای دختر شما که نمیرسه ماشالا عروسکه
مامان رها
27 فروردین 91 8:44
قربونت برم خاله جون چقده ناز شدی عزیزم
خوب حالا دیگه نصف شب مامانی رو بیدار میکنی که برا بنویسه عزیزم


خاله جونم مرسی رها جون رو از طرف من ماچش کن . آره دیگه ما روزا میخوابیم شبا بیداریم.
مامان رها
27 فروردین 91 8:45
قربونت برم سر اون عروسک بیچاره چه بلایی اوردی هنوز هیچی نشده خرابکاری می کنی
معلومه که از الان خیلی بلایی


آره خاله این تازه اولشه
مامان رها
27 فروردین 91 8:47
قربونت برم اولش رها هم تو روروک زیاد نمی موند و سریع نق می زد و میومد بیرون بعد که بردمش رو موکت و سرامیک گذاشتم تکونش دادم دید که می تونه راه بره دیگه بدو می کرد پایین نمیومد
ilijoon
27 فروردین 91 9:29
فداي دهن خوشگلت



مرسی خاله عزیزم ایلیا جونو ببوس
ilijoon
27 فروردین 91 9:32
مامان جوني ديگه من بزرگ شدم نمي خوام بخوابم مي خوام مثل شما بشينم وبه اطراف نگاه كنم
ilijoon
27 فروردین 91 9:35
مامان جون خراب كردن عروسك از باهوشي آيلين جونه مي خواد ببينه چطوري درستش كردند؟ غصه نخور دوباره خودش درست ميكنه البته با نخ وسوزن
ilijoon
27 فروردین 91 9:37
مامان جوني غصه نخور خدا كمكت ميكنه همه چيز درست ميشه


مرسی که بهم روحیه میدین .
ilijoon
27 فروردین 91 9:40
با اجازه نكته اي رو ميخواستم بگم بعضي از پزشك ها استفاده زياد از روروك رو براي بچه پيشنهاد نميكنند ميگند بچه عصبي ميشه اطلاعاتم كامل نيست ولي اول تحقيق كن بعد استفاده كن


بله درسته منم شنیدم نمی خوام خیلی هم بهش عادت کنه ممنون از تذکرتون.
مامان آیلین
27 فروردین 91 12:13
قربونت برم خاله چقدر تو نازی به مامانی بگو برات اسپند دود کنه


مرسی خاله نسرین ...به پای دختر شما نمی رسه چشم حتما
سحر مامان آراد
27 فروردین 91 12:18
فاطمه جون اول یه ماچ ابدار بذار رو لپای آیلین جونم

حالا جونم بگه براتون که خیلی دلداری که بستنی و آب سیب دادی به دخملت
من از 50 نفر شایدم بیشتر طرز تهیه لعاب برنج دقت کن لعاب برنج رو پرسیدم آخرش هم تصمیم گرفتم تا پایان 6 ماهگی صبر کنم
آفرین بر شما و آقای پدر
دخملت ماشالا ماشالا خیلی جیگگگگگر شده ببوسش

اولا که شما لطف داری خاله ای پسر خودت هم خیلی ناز شده بعدشم که بستنی رو فقط یه بار اونم خیلی کم بهش دادیم ولی آب سیب هر روز یه قاشق بهش میدیم فکر نکنم اتفاق خاصی بیافته الان حدودا ده روز بیشتره که میخوره اذیتش نمی کنه .
سحر مامان آراد
27 فروردین 91 12:20
راستی فاطمه جون چجوری میخوای بذاریش مهد به منم بگو دلم میخواد برم سر کار اما آراد رو که میبینم دلم طاقت نمیاره
واقعا اره دو سر تو شکممه


سحر جون اگه مجبور نیستی تا حد اقل دو سالگیش صبر کن بعد برو سر کار من مجبورم و گرنه خیلی دلم میسوزه مرخصیم کلا ۶ ماهه. هیچی دیگه بعضی از مهد ها بچه کوچولو هم نگه میدارن خوشبختانه یه دونه خوبش نزدیک خونه و محل کارمه ..باید شیر بدوشم ..نمی دونم اصلا بهش فکر میکنم غمم میگیره
مامان آتین
27 فروردین 91 13:06
قربونت برم عزیزم خیلی به آتین لطف داری
بابت لینک هم ممنون منم لینکیدمتون
بووووس


*: مرسی (:
mamane Ali
27 فروردین 91 16:41
چقدر لپاش خوردنییییه .. خدایی تا حالا گازش نگرفتی؟؟؟ بستنی میدین به نینی ؟!! یخ میزنه خوووب !
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 فروردین 91 19:43
بابا خیلی زوده بچه رو گذاشتید تو روروئک. چه دختر شیرینی. بخورمت هااااااام
مامان ساینا
27 فروردین 91 20:49
ماشاله به آیلین جون.
برای اینکه راحت تر باشی غذای کمکی رو شروع کن. از همون فرنی و حریره شروع کن. شیرت رو هم بدوش با شیشه بده. چاره ای نیست دیگه. موفق باشی فاطمه جون


از راهنماییت ممنون مامان سایناناناسی
فاطمه
28 فروردین 91 10:44
سلام
ای جونم
ماشالا هزااااااااااااار ماشالا .........خیلی جیگره
براش اسفند دود کن
یه بوووووووووووووووووووس گنده از طرف من و امیرمحمد


مرسی فاطمه عزیزم تو هم از طرف من امیر محمد خوشگلو ببوس
مامان رها
30 فروردین 91 13:37
نوش جونت گوشت بشه بچسبه به تنت
مامان آیدین
2 اردیبهشت 91 2:15
سلام آیلین جون .میدونی چهار روز از آیدین من کوچکتری ماشالا چقدر هم اسماتون به هم میان موافقی تبادل لینک کنیم تا همدیگرو بیشتر ببینیم بووووووووس برا آیلین جوووووون


سلام حتما عزیزم خیلی هم خوشحال میشم و میام سر میزنم ببینم پسرمون آیدین چه شکلیه ؟
آیدین
2 اردیبهشت 91 18:56
سلام آیلین جون از لینکتون ممنون منم شما رو لینک کردم فقط آدرس وب من رو اشتباه زدی ممنون میشم اصلاحش کنی .
mamane Ali
2 اردیبهشت 91 23:50
سلام عزیزم .. من لینکت کردم .. اگه مایلی شما هم ما رو بلینک بوس برای آیلین جووونی


سلام عزیزم قربونت من شما رو خیلی وقته لینکیدم ؛) لبته با اجازه شما ... منم علی نازکوچولو رو میبوسم.


mamane Ali
3 اردیبهشت 91 14:51
ممنون که اومدی پیشمون .. راستش درباره ی چکاب ماهانه اش بگم که دور سرش نیم سانت و قدش یک سانت نسبت به نمودار کمه .. تو این سن میدونی که حتی نیم سانت هم مهمه .. برای همین میگم نسبتا .. تازه هر کی میبینتش میگه چقدر ریز میزه است ! نینیای همسنش تو قامیلامون خیلی زیادن .. همشونم درشت و تپلی.. برای همین زیاد مقایسه میشه .. ببخشید کلی حرف زدم .. نسبت به این قضیه خیلی حساس شدم .. آیلین جونی رو ببوس


عزییییییزم کاملا درکت میکنم ولی اصلا اصلا اصلا نگران نباش بچه ات ماشالا سالم و سرحاله خوب فقط ریزه میزه است همه بچه ها که مثل هم نیستن تازه همیشه هم درشت بودن بچه ملاک نیست باید از لحظه تولدش رو در نظر بگیری که نسبت به بدو تولدش خوب رشد کرده ... یه چیز دیگه : وقتی بهت میگن ریزه میزه است اصلا ناراحت نشو و این که اونا اصلا نمیدونن که چقدر آدم حساس میشه مخصوصا مادرای امروز که خیلی زیادی حساس هستن (البته خودم هم همینطور)اگه واسه دور سرش نگرانی میتونی ببریش پیش یه متخصص نوزاد و خواهی دید که از نگرانی درت میاره .ببخشید فکر کنم کله ات سوت کشید از بس حرف زدم
آیدا(مامان الینا)
4 اردیبهشت 91 13:52
گناه داره این دخمل ناز رو بزاری تو مهد



اینجوری نگو آیدا جون گریه می کنم ها ):
mamane Ali
4 اردیبهشت 91 14:00




ilijoon
5 اردیبهشت 91 1:54
كجايي؟؟خبري ازتون نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ایلیا
5 اردیبهشت 91 13:21
]چه نی نی نازی



مامان ماهان نفسی
7 اردیبهشت 91 12:19
وای که چه نازه این دخمله فدای کارات بشم این ماهانی منم به ماهان فقط هنوز سیب و کمی بستنی دادم و عاشق اینم که بهش غذا بدم اخی الهی من فدات بشم با عروسکت چیکار کردیحالا صبر کن میشینی چه خبر انقدر عجولی جیگر طلا رورواکم که میشینی بابا تو خیلی با حالی مامان خانمی براش اسپند دود کنزود باش یه ماچ محکم هم ازش برام بگیر


مرسی خاله جون ... ماهان خوشتیپو ببوس