آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

سال نو مباررررررررررررررررررررررک

1391/1/6 14:43
نویسنده : فاطمه
546 بازدید
اشتراک گذاری

سال نوت مبارک جوجوی من سال نو همه مبارک همه دوستات همه خاله های مهربون همه و همه ..ایشالا امسال بهترین لحظه ها رو داشته باشیم ...عسل مامان سال نود واسمون سال خوبی بوده از همه خوبترش اومدن تو بوده ..بهترین هدیه ای که از خدای بزرگ گرفتم ..خدایااااااااااااااااااااا شکرررررررررررررتتتتتتتتتتتت ماچ 

عااااااااااااااااااااااششششششقتم خدایا ...ازت ممنونم خدا جون . من توانایی سپاس نعمتهای تو رو ندارم ازت می خوام که به همه نعمت سلامتی بدی و به ما هم همینطور تا جوجوی کوچولومونو بزرگش کنیم ..آمین

آیلین بر سر سفره هفت سین ۹۱ ... سال خوبی داشته باشی نفسم ماچ

اینم سفره هفت سین سال ۹۱ خونه ما لبخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ilijoon
16 فروردین 91 17:42
سفره هفت سين تون با بودن دخمل خوشگلي مثل شما زيباتر شده
مامان یاس
21 فروردین 91 20:56
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
مامان الینا
7 تیر 91 11:42
سلام فاطمه جون .ممنون که به من سرزدی عزیزم ؛شماها دوستای خوب من از همه کس به من نزدیک ترید.دوستت دارم عزیزم.تو رو خدا ناراحت نباش،برای آیلین کوچولوی نازت خوب نیست،بچه میفهمه.راست میگی کاش پیشم بودی.کاش میدیمت .ما مشهد زندگی میکنیم،شما کجایید؟
گلم وقتی خیلی دلم تنگ میشه همه چی یادم میره.میدونم حکمت خداست،میدونم بچم زجر میکشید،میدونم جاش بهشته اما بازم دلم میگیره...


الهی من بمیرم خیلی امتحان سختیه تو حق داری منی که غریبه ام از دیشب تا حالا داغون شدم... ومیدونم که دل ای چیزا حالیش نیست و هیچ قانونی نداره ولی زندگی جریان داره و باید زندگی کنی به این فکر کن که راحت شده و به آرامش رسیده راستی ما تبریزیم اگه گذرتون افتاد حتما خوشحال میشم در خدمتتون باشم . ولی زمان معجزه میکنه صبور باش ...هیچوقت فراموشش نخواهی کرد ولی با گذشت زمان آرومتر میشی