آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

وقتی آیلینم ذوق می کنه

1390/12/26 1:25
نویسنده : فاطمه
434 بازدید
اشتراک گذاری

الاااااااااااااااااااااااااااهی مامان فدای اون خنده شیرینت بشه دوستت دارم عشقم 

فسقلی جون! امروز ١٠٢روزه که خدا ی بزرگ تو رو به ما هدیه کرده .

چند روزه که همش سعی می کنی نیم خیز شی  و سرو گردنت رو میاری جلو

قربون دختر خوش اخلاقم برم . عااااااااااااااااااااااااشقتم ماچ اینم یه خنده شیرین دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیلین
23 اسفند 90 8:39
سلام فاطمه جون خوشحال میشم با هم دوست بشیم دخملیه خوشگلی دارین خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
مامان ساینا
23 اسفند 90 9:39
وای خدا ماشاله به این خنده های شیرین عسلی.


مرسی مامان ساینا شما خیلی لطف دارین
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 اسفند 90 11:19
ای جونم آیلین جون هم مثل آرتین من کم موه
آیدا(مامان الینا)
24 اسفند 90 13:53
سلام
واااااای چه نی نی نازی
خدا حفظش کنه
چه خوشگل میخنده
اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید
خوشحال میشم



مرسی عزیزم ..حتمااااااا من با اجازتون لینک میکنم
ilijoon
24 اسفند 90 21:35
آيلين جون چقدر شبيه عروسك هاتي ناناز؟
ریحانه جون
6 فروردین 91 17:05
سلام آیلین کوچولو... تو این عکسا واقعا شیرین خندیدی... به وبلاگ من هم سر بزن ...