آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

اولین چارشنبه سوری عمرت

1390/12/23 12:53
نویسنده : فاطمه
419 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم امروز اولین چارشنبه سوری عمرته ... ما قراره بریم پیش مامان بزرگ اینا و حسابی خوش بگذرونیم من دیشب یه کیک پختم که امروز با خودمون ببریم خونه مامان بزرگ اینا ...قراره آتیش روشن کنیم و از روش بپریم و بگیم

آتیل باتیل چارشنبه     آینا کیمین بختیم آچیل چارشنبه

عزیزم اولین چارشنبه سوریت مبارک صد سال به این چارشنبه سوری ها

امروز تو اداره کار داشتم و تو رو هم با خودم بردم همکارم اینقدر ذوق کرده بودن که نگو تازه اونجا شیر هم خوردی و بعدشم که یکی از خاله ها بغلت کرده بود رو مانتوش شیر برگردوندی  سبز....البته ایشون که اصلا ناراحت نشد ولی من خجالت کشیدم خجالت از دست تو دختررررررررررررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 اسفند 90 11:18
آخی امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه

مرسی خانوم ایشالا به شما هم خوش گذشته
مامان ساینا
25 اسفند 90 17:43
چهارشنبه سوریت مبارک آیلین خانم. خوب خاله ای که نی نی بغل می کنه باید فکر عواقبش هم باشه دیگه
ilijoon
26 اسفند 90 19:42
مامان ساینا
27 اسفند 90 17:21
پیشاپیش اولین سال نو آیلین جون مبارک. سال خوب و پربرکتی داشته باشید.


مرسی .. ماهم بهترینها رو برای شما در کنار ساینای عزیز آرزو میکنیم .الهی همیشه شاد باشید
ilijoon
2 فروردین 91 13:03
سلام جيگر سال نو مبارك دوستت دارم
مامان آرشیدا قند عسل
6 فروردین 91 11:47
و قدم مانده به خندیدن برگ ، یک نفس مانده به ذوق گل سرخ، چشم در چشم بهاری دیگر ، تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان ، یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان ، سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشید