آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

یه سلام تو یه روز آفتابی و روشن

1390/8/23 11:16
نویسنده : فاطمه
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ، دیشب برف اومد و همه جا رو سفید کرد ولی امروز هوا آفتابیِ آفتابیه  ..صبح یه کم دیر اومدم تا برفا آب شن. دیگه رفت و امد به اداره برام خیلی سخت شده ، قراره تا آخر همین ماه بیام و از اول آذر برم مرخصی .. شیکم مبارکم هم که انقدر گنده شده دیگه هر چی می پوشم می زنه بیرون ... یه کم تو اداره آدم معذب میشه   این  37امین هفته است که تو دل من یه دختر کوچولو و ناز داره زندگی میکنه دست و پا می زنه و بزرگ میشه و من دلم می خواد هرچه زودتر ببینمش ، تقریبا هر روز به یه بهونه ای میرم با وسایلت ور میرم و آرزو می کنم هر چه زودتر تو از اونا استفاده کنی ... ایشالا بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 آبان 90 14:14
عزیزم من هم فکر می کردم حوصلم سر می ره ولی خودمو با اینترنت سرگرم می کردم.
سحر مامان آراد
24 آبان 90 23:40
سلام فاطمه جون آیلین جون هر وقت خواست بیاد بهمون خبر بده منتظریم
فاطمه
25 آبان 90 16:59
سلام فاطمه جون،دیگه چیزی نمونده ها،پسری من چند روز دیگه قدم رو چشامون میذاره،دعامون کن