آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

آیلین من

1390/8/17 15:52
نویسنده : فاطمه
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل من ، امروز اولین روز برفی سال 90 تو تبریزه ، هوا بس ناجوانمردانه سرد شده ، صبح بچه های کوچولو رو دیدم که داشتند می رفتن مدرسه و دلم براشون سوخت آخه شما که جات گرم و نرمه نمی دونی این بیرون چقدر سرده . عزیزم ، مامان من که قراره مثل بقیه نوه هاش بهش بگین مامان جون ، اومده خونه ما و داره زحمت تشک و لحاف تخت شما رو میکشه دستش درد نکنه امیدوارم بعدا بتونیم جبران کنیم.. خلاصه این 36امین هفته است که تو دل منی و چهار هفته دیگه (احتمالا) تو بغلمی با اینکه کلی نگرانتم که چه جوری قراره بزرگت کنم ولی از طرف دیگه خوشحالم که داری میایی . راستی نمی دونم چرا حوصله ام نمی آد چند تا عکس یادگاری از سیسمونی ات گیرم و بذارم اینجا .. حالا بعدا زبان  امروز بابایی بدلیل بسته بودن جاده نتونست بره ادارش و برگشت و کلی به درد من خورد .. بهش نگی بهت گفتم ها ! ولی راننده خوب خودمه نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاس
17 آبان 90 17:37
سلام به مامان های خوب با نی نی هاس قند عسلشون من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 آبان 90 17:19
ما منتظر عکسهای سیسمونی هستیم.