آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

نی نی سلام

1390/8/8 10:25
نویسنده : فاطمه
525 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گونگیشک کوچچچچولوی من ! روزبروز داره اومدنت نزدیکتر میشه ... تقریبا همه چیز واسه اومدنت آمادست . البته ساک بیمارستانو هنوز نبستم ... خوب هنوز 5 هفته دیگه مونده ولی باید احتیاط رو رعایت کرد ، حالا دیگه فکر کنم جات تنگ شده چون همش اینور و اونورت قلمبه میشه بیرون ولی دست از لگد های جانانه ور نمی داری ...چیکار میشه کرد ... دخمل منی دیگه آخه مامان خودم میگه منم دقیقا مثل تو بودم کلی تو شیکمش که بودم لگد زدم ...عزیزم ما الان تو هفته 35 ام هستیم (البته با حساب ما) فکر کنم 5 هفته مونده که بیای و خونه ما رو با وجود کوچولو و نازت گرم کنی ، من و بابایی منتظرتیم و البته داریم از فرصت استفاده می کنیم و هر روز کلی گِیم بازی می کنیم و هی رکورد همدیگه رو می شکنیم و می دونیم که شما تشریف بیاری کلا زندگیمون قراره سه نفره بشه با اینکه خیلی دوست داریم که بیای ولی یه حس غمگینی بهم دست میده وقتی فکرشو می کنم که دیگه دوران زندگی دو تایی و در واقع جوانیمون داره رد میشه و میره  (البته منظورم اوج جوانیه و گرنه ما هنوز جوونیم لبخند) خوب دیگه گل خوشگل زندگی ما ، تا دوباره اینترنت قطع نشده من برم . بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساعت چهار طرفه
8 آبان 90 10:34
ساعت چهارطرفه Aramis چهار توانایی در یک ساعت، بجای خرید چهار محصول تنها یک ساعت بخرید. شما با داشتن این ساعت ویژه هم یک ساعت رومیزی زیبا و هم یک دما سنج و یک کرنومتر و یک تقویم را هم زمان دارید. فقط کافی است ساعت را بچرخانید این ساعت با تکنولوژی پیشرفته جهت یابی که در آن بکار رفته است با توجه به جهت قرار گیری به هر یک از ابزارهای فوق تبدیل می شود. قابلیت آهنروبایی برای چسبانده شدن به سطوح فلزی و صفحه بزرگ و واضح [imc:pic1] خوصوصیات این محصول: طراحی زیبا با قابلیت آهنروبایی برای چسبانده شدن به سطوح فلزی دارای استاندارد CE اروپا منبع تغذیه 2 عدد باطری نیم قلمی صفحه نمایشگر بزرگ و واضح
سحر مامان آراد
13 آبان 90 11:45
ای جونم آیلین جونم به موقع بیا
مامان آرتین
13 آبان 90 17:58
الهی به سلامتی این چند هفته هم طی بشه و دخمل گلت به سلامتی به دنیا بیاد.