آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

دختر وروجک خودم

1390/8/30 8:22
نویسنده : فاطمه
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت .دختر مامان! امروز آخرین روزیه که میام اداره ... گفتم قبل از اینکه کارامو شروع کنم با شما حرف بزنم .. خیلی خیلی دلم می خواد سه هفته هرچه زودتر بگذره و بیای تو بغل خودم ( گرچه از اتاق عمل و بیمارستان خیلی می ترسم) ، همش فکر می کنم میمیرم نگران ولی در هر صورت از خداوند ممنونم که همچین عشق قشنگ و حس خوبی رو بهم داده من زیاد بنده خوبی واسش نیستم ولی اون خیلی به من لطف کرده .. خیلی چیزای خوبی بهم داده تو زندگی..خدایا خیلی دوستت دارم ماچ راستی من کیف تو رو آماده کردم ولی وسایل خودمو هنوز آماده نکردم خوووب از فردا خونه ام و آمادش می کنم ر..این هفته ای که توشیم 38 امین هفته اس و حدودا بیست آذر به دنیا میای ، دکتر آخرین سونو رو واسه یه هفته بعد از این  نوشته و بعد از اون دقیق دقیق بهم میگه که شما کی میای ممکنه زودتر بیای و ممکنه چند روز دیرتر ..بهر حال ما منتظرتیم با هزاران امید و آرزو و نگرانی و ... راستی شما خیلی شیطونی هااااا این اوخر با اینکه جات تنگ شده حسابی وول می خوری و شیکم منو سوراخ سوراخ می کنی اصلا به شیکمم موج مکزیکی میدی .. اون روز خانم دکتر داشت دنبال صدای قلبت می گشت تو هم هی داشتی ابراز وجود می کردی همینجور لگد بود که میزدی که دکتر خندش گرفت از اینهمه ورجه وورجه .... خلاصه ه ه ه ه ه ما منتظر آیلین جون هستیم ... میبوسمت دختر خوبم ماچ ماچماچ و فعلا باباااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 آذر 90 21:38
ما هم منتظریم.