آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

پسر من ؟ یا دختر من؟ یا نکنه هردو...

1390/2/3 16:09
نویسنده : فاطمه
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو ! نمی دونم دختری ..؟ پسری ..؟ سایزت چقدره ؟ قیافت چجوری میشه ؟ فقط می دونم که هستی . واسه امروز وقت سونوگرافی گرفته بودم ..اون آقای محترمی که قراره از این به بعد اسمشون بابایی باشه گفت شنبه کار داره نمی تونه بیاد ، قرار شد یکشنبه (یعنی فردا) بریم ..خانم دکتر گفته بعد از دیدن نتیجه سونوگرافی آزمایشهای لازم رو مینویسه ....دعا می کنم سالم ِ سالم ِ سالم باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تربچه
3 اردیبهشت 90 10:34
سلاااااااام فاطمه جون
از نحوه ی نگارشت فهمیدم عیییییییین خودم پر شر و شوری!
اگه مایل به تبادل لینک هستی حتما خبرم کن
راستی با دوتا نرم افزار باحال به روزم
حتما به دردت می خوره


سلام عزیزم ... خدا تربچتو برات نگه داره ..آره من که مایلم منتها شدیدا صفر کیلومترم (البته در مورد وبلاگ نویسی)