آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

سلام به روی ماهت

1390/2/6 9:49
نویسنده : فاطمه
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  بچه من ! دو روزه که بدلیل سرماخوردگی  و درد بدن  حال سر زدن به ویلاگت رو نداشتم  ولی امروز دیگه اومدم تعریف کنم ...دو روز پیش رفته بودیم سونوگرافی ، دکتره اول یه لکه سیاه رنگ رو نشون داد که اسمش ساک حاملگیه  بعد آقای دکتر یه لکه سفید رنگی که داخل اون بود رو نشونمون داد و گفت این لکه سفید کوچولو  قراره تبدیل به یه آدم بشه  ..اونم چون شمایین ! چقدر خندیدیم ...بعد رو لکه سفیده که خود جنابعالی باشین زوم کرد و ضربان قلبتو نشونمون داد قلب کوچولوت عین گنگیشک می زد :) تند و تند ... وا ی چقدر هیجان انگیز بود ...فسقلی نی نی من قلبش تشکیل شده و عین ساعت کار می کنه ...دعا می کنم همینجوری به رشدت ادامه بدی و سالم و سرحال بیای تو زندگی مامان و بابا (واسه همه نی نی ها دعا می کنم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)