آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

تربچه کوچولوی من

1390/7/26 10:59
نویسنده : فاطمه
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه ، امروز خوبی ؟ دیشب یه لحظه بیدار شدم که برم wc ناخود اگاه شکممو لمس کردم ودیدم که انگار از زیر پوست شکمم یه مشت کوچولو زده بیرون ... وای خدا تو همون حالت خواب و بیداری چند بار آروم لمسش کردم بعد که از رو تخت بلند شدم دیگه دستتو برده بودی ...عزیزم قربون دست و پاهای کوچولوت برم من ماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلب ماچقلب

تو عزیز دلمی دل انگیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

shima
28 مهر 90 13:53
وااااااای خوش به حالت که دستاشو از الان لمس کردیآیلیلن جونی زودی بزرگ شو بیا پیش مامانی


ایشالا شما هم به سلامتی به اون مرحله می رسید . خدا تربچه شمارو هم واستون نگه داره .
سحر مامان آراد
29 مهر 90 12:43
واییی فاطمه جونم منم مشت کوشولوی پسرم رو چند روز پیش احساس کردم
خیلی لحظه خوبی بود
آیلین جونم سالم بیااااااااااااااااااااااا


خوشحالم که احساسم کاملا درک میشه