آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

دوباره سلام آیلین کوچولو

1390/8/3 10:00
نویسنده : فاطمه
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیلینم ! سلام خوشگل من ! چیطوری گوگول مامان ؟ می دونی که چند تا دوستت داریم ؟...هوار تاااا

خیلی خیلی دلم می خواد ببینمت..وقتی دلم برات تنگ میشه قربون صدقه لباسا و وسایلت میرم ..راستی سرویس کالسکه و ... هم برات گرفتیم و جالبه که همینجوری شانسکی به تخت و کمدت هم میان یعنی رنگشون قرمز طوسیه ...آخه  من وباباییت اصلا اعتقادی به اینکه همه وسایلت یه رنگ باشه نداریم دوست داریم از همه رنگای خوشگل تو وسایلت باشه .فعلا ما برات انتخاب می کنیم ولی وقتی یه کم بزرگتر شدی خودت می تونی وسایلتو انتخاب کنی ولی قول بده به نظر ما هم توجه کنی... باشه ه ه ه ؟ماچ قربونش برم الهی ... راستی این مامان تنبلت هنوز یه کتاب خوب در مورد تربیت کودک پیدا نکرده چند روزه می خوام برم کتابفروشی ولی هر روز تنبلی بر من غلبه می کنه وهمچنین نمی دونم اون چیزیکه انتظارشو دارم پیدا می کنم یا نه آخه می خوام یه کتاب واقعا عالی باشه ... کوچولوی بامزه من شما الان داخل هفته ٣٤ هستی .. همه چیزت خوب و نرماله .. همه چی هم آرومه و تا الان هیچ مشکلی پیش نیومده و ایشالا که تا آخر هم هیچ مشکلی پیش نیاد نه برای نی نی نازگل های دیگه و نه واسه دختر ناز گل من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)