آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

هفته 30 و کوچولوی شیطون من

1390/7/10 9:16
نویسنده : فاطمه
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل ناز مامان بازم مامانت با یه سر شلوغ پیداش شد .زبان به زور فرصت می کنم چند خط برات بنویسم . این روزا ماشالا حسابی شیطون شدی دیشب نمی دونم پات بود دستت بود کجات بود که محکم فشارش دادی رو مثانه بنده حقیر  ..یه جوری که آه از نهادم برآمد و ناخود آگاه مثل اینکه دلدرد داشته باشم پایین شیکممو گرفتم و خم شدم ..ای از دست تو دختر ! ولی چه کنم که دختر کوچولومی ..اشکال نداره  راستی امروز صبح شنیدم که خانم دکترمون مریض شده و جراحی سینه کرده  خیلی خیلی ناراحت شدم واسه امروز وقت داده بود که متاسفانه نشد منشی خانم دکتر گفت فعلا فردا برم پیش کسی که خود خانم دکتر معرفی کرده ولی دعا می کنم تا ماه آینده خانم دکتر مهربونمون حالش خوب شه و برگرده و دختر کوچولوی منو خودش به دنیا بیاره ناراحت کوچولوی من که 30 هفتگیتو داری طی می کنی منتظر قدمهای کوچولو و نازت هستم بوسسسسسسس بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
9 مهر 90 18:08
وایی آیلین جونم ایشالا سالم بپری تو بغل مامان فاطمه


مرسی عزیزم ، مامان آرادِ گل پسر . وبلاگ جدیدتون هم قشنگه