آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

بیست و هشت هفته انتظار واسه اومدن یه فرشته کوچولو

1390/6/23 14:59
نویسنده : فاطمه
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل قشنگ خودم .این هفته  28 اُمین هفته زندگی شماست و من خدا رو شکر می کنم که همچین هدیه قشنگ و با ارزشی رو به من ارزانی کرده  . بازم هنوز سرم خیلی شلوغه و خیلی وقت کم می آرم .این روزا حسابی شیکم مامانی رو قلمبه کردی و حسسسسابی هم واسه خودت تکون های شدید می خوری و منم کیف می کنم . این هفته اصلا هفته خوبی واسم نبود عزیزم ناراحت فکر کنم به خاطر اینه که سرم تو اداره خیلی خیلی شلوغ شده و اعصابم شدیدا ضعیف .به خاطر همینم شدیدا بد خلق شدم عصبانی  و به خاطر هیچ و پوچ همش حرص می خورم ..امیدوارم منو ببخشی دختر قشنگم ، آیلین کوچولوی من .من منتظرم که بغلت کنم و ببوسمت مثل یه مامان خانم واقعی که بچشو می بوسه .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
27 شهریور 90 20:06
فاطمه جونم مراقب دخمل گلمون باش حرص نخور به جاش غذاهای مقوی بخور
مامان سانای
4 مهر 90 15:13
اسم قشنگی براش انتخاب کردی