آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

دختر کوچولوی 31 هفته ای

1390/7/12 16:06
نویسنده : فاطمه
498 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ناز قشنگم همین الان که دارم برات می نویسم داری با پاهای کوچولوت به شیکمم فشار می آری . قربون پاهای کوچولوت برم من قلب جونم برات بگه که مامانی یه کم فشار کاریش کم شده ولی فقط یه کم .

مامان جون هم که هفته پیش یه النگوی خوشگل واسه دست کوچولوت خرید دستش درد نکنه .این هفته هم که اگه خدا بخواد می خوایم بریم تخت و کمدتو بگیریم و من وسایلاتو بچینم تو کمدت .خلاصه الان به حساب ما شما داخل 31 هفته تشریف دارین و حداکثر 8 یا 9 هفته دیگه تو بغل مامانی و بابایی هستی وای جیگرتو بخورم ..اصلا صبر ندارم ببینم چه شکلی هستی..حالا خوشگل بشی هاااا ناامیدم نکنی هااا زبانشوخی کردم هر شکل  وشمایلی که داشته باشی من و بابایی مخلصتیم چون جوجوی دوست داشتنی خودمونی .. خانم دکترمون هم که واسه معالجه رفته خارج از کشور ..راستی باید دکترمونو عوض کنیم و دعا می کنیم که خانم دکتر خوب مهربون قبلیمون هم هرچه زودتر حالش بهتر شهناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
12 مهر 90 21:25
عزیزم ان شاالله به سلامتی این روزها سپری بشه و زودتر آیلین جون رو بگیری تو بغلت.


ممنونم مامان آرتین کوچولو
راستی پسر خیلی با مزه ای داری ، در ضمن من عاشق اون لباس تیره خط خطیش شدم باهاش مثل ماه شده .

مامان رامیلا
14 مهر 90 10:09
مبارکه حتما" یه نینی کوچولوی نازی خداجون بهتون میده و مطمئن باش بهترین دورانی که الان داری سپری میکنی .

مرسی عزیزم ایشالا ، و در مورد جمله آخر کاملن ن ن ن ن باهات موافقم .