آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

دختر کوچولوی من

1390/6/2 12:14
نویسنده : فاطمه
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی من  که این روزا همش در حال وول خوردنی الهی من قربونت برم .عزیز دل مامان شما الان داخل 25 هفته ای  واینجوری میگن که حدو 34 سانتی متر قدته و 680 گرم وزن داری ...حسابی واسه خوت خانومی شدی ها ا ا ا ماچ پس من کی می تونم واقعنکی ماچت کنم . راستی هفته پیش چهارشنبه  تولد بابایی جونتون بود  ولی چون اونروز خونه نبود فرداش من از طرف شما  و خودم براشون یه کادوی کوچولو و یه کیک شکلاتی خریدم آخه خیلی خیلی هوس شکلات کرده بودم خوشمزه واسه افطاری هم که خونه خاله بودیم کیکمون رو هم بردیم و همونجا میل کردیم از همه بیشتر خودم کیف کردم چون عاشق شکلاتمزبان دیگه اینکه برات پستونک و شیشه شیر چند تا دیگه لباس خریدیم چقدررررررررر کیف میده ، عااااااااااااااااااااچقتم .راستی عزیز مامان...از پریروز صبح که بیدار شدم حالم بد بود بنابراین دیروز 8 صبح بلند شدم و صبحانه و قرص کلسیم رو به خاطر گل روی شما میل کردم و یه زنگ به اداره و مرخصی و بعدش خروپف تااااااا ساعت 2 بعد از ظهر خمیازه و بالاخره عصری حالم بهتر شد. ولی شکر خدا که شما حالت خیلی خوبه اینو از ورجه وورجه هات می فهمم ، بعضی وقتا بابایی به صدای قلبت گوش میده و حسابی کیف میکنه ، تا اینجا که همه چیزت خوب پیش رفته امیدورام از این به بعد هم نه  تنها شما بلکه همه نی نی توپولی های عزیز دیگه هم سالم و سلامت و سرحال باشین .خوب دیگه مامانی کلی کار عقب مونده داره دختر کوچومولو ! و باید بره ... بازم می گم عاااااااااششششششقتم یه دنیا ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 شهریور 90 14:31
جونم. حس خیلی خوبیه این تکون خوردنها. ان شاء الله به سلامتی به دنیا بیاد

مرسی عزیزم امیدوارم آرتین کوچولو هم به سلامتی و سرحالی به دنیا بیاد .خوش به حالت داری نی نی تو می گیری بغلت
سحر
5 شهریور 90 16:17
واییییییییییییییییییییی که چه حالی میده وقتی تکون میخورن بوسسسسسسسسسسسسس
بهار(مامانی شهراد)
10 شهریور 90 17:14
✿◕ ‿ ◕✿ سلام خوشگلم آپ کردمو منتظرتم