آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

آیلین 24 هفته ای و ماجراهای مامان باباش

1390/5/25 10:35
نویسنده : فاطمه
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ، دختر خوشگل من ! خوبی مامانی ؟ راستی چند روز پیش برات یه دست لباس خوشگل خریدیم ..لباساتم مثل خودت نازن ، وقتی  دلم برات تنگ میشه لباساتو میارم نگاه می کنم ... دیگه خیلی صبرم کم شده ، این سه چهار ماه رو نی دونم چه جوری تحمل کنم  ،از سنگینی بدنم خسته شدم ، دلم می خواد هر چه زودتر بیای بپری تو بغلم ، راستی پریشب با بابایی شربت آلبالو درست کردیم ، البته این آلبالوها جریان داشت قضیه اینه که بابایی شما اونا رو بدون هماهنگی با بنده به عنوان زن خونه مژه(چونکه تو خونمون کلی مربای آلبالو داشتیم، تازه مصرفمون هم خیلی کمه) به عمو محمد شما که داشته واسه خودشون  میخریده ، سفارش میده و از قضا ... رفتن ما به خونه عمو محمد اینا یه هفته ای طول کشید و ... آلبالو ها رو که آوردیم نصف بیشترش ترش شده بود ، بعد ، من بدجنسیم گل کرد و کلی خندیدم و هرچی تیکه بلد بودم به بابایی شما انداختم زبان آقای پدر هم غیرتی شد و کمر همت بست و اون آلبالوها رو  بعد از تمیز کردن تبدیل به یه شربت غلیظ و خوشمزه کرد که حتی سن ایچ هم به پای اون نمی رسه ..خلاصه اینو نوشتم که هم خودم یادم بمونه هم شما یکی از روزهای زندگی مامانی و بابایی رو بدونی ، بعضی وقتا ثبت همین لحظه های کوچیک هم خیلی با ارزشه چون بعدا تبدیل به یه خاطره میشه . تازه ، دیشب هم یه آش رشته به یاد موندنی واسه افطاری درست کردم .. خیلی خوشمزه بود خوشمزه ..راستی تو هم که ازش خوردی ! من خودم برات کلی فرستادم .خوووب آیلین کوشولوی من ، دختر خوجل خودم !  مامانی باید به کاراش برسه فعلا بای بای ماچماچماچ بعدا از اینکه بدنیا بیای فکر کنم اینقدر ماچت کنم که صورتت قرمز گلی بشه .فدای دخترم بشم من .قربونش برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نفیسه مامان رادمهر
25 مرداد 90 13:31
سلام عزیزم ، لطف کردی بهمون سرزدی ، ما هم ندید،شما رو پسندیدیم ایشالا گل پسرت رادمهر
در پناه خدای بزرگ یه مرد شایسته بشه .

سحر
30 مرداد 90 12:13
سلام فاطمه جون

آیلین کوشولو چطوره
امیدوارم این شربت البالو که دسترنج شوشوی محترم هست گوشت شه به تنت


سلام سحر خانم گل ، مرسی مرسی D:، ایشاللا که گل پسرمون آراد هم خوب خوب باشه
مریم
31 مرداد 90 11:29
سلام عزیزم خوبی؟
حالا کو تا سنگینی ... از الان بگی سنگینم ماه آخر میخوای چیکار کنی؟الان بهترین زمان بارداریته و آسون ترینش .
من ماه 5و6 رو اصلا نفهمیدم چطور گذشت .
انشالله این چند وقت هم به سلامت بگذره و نینیمونو بغل کنیم


سلام مریم جون ، باور کن خیلی کلافه ام، آره می دونم زوده ولی شاید علتش اینه که قبلا خیلی عادت به ورجه وورجه داشتم و حالا نمی تونم مثل قبل باشم ، به هر حال ازت ممنونم که بهمون سر زدی . من که هر چی تلاش کردم نتنستم وارد وبتون بشم .