آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

خوشگل ترین صورت دنیا

1390/5/19 9:48
نویسنده : فاطمه
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت کوچولوی من ! مامانی و بابایی نتونستن صبر کنن و بالاخره چهارشنبه 8 تیر رفتن سونوگرافی و آقای دکتر قبل از همه چیز گفت الان یه کم زود اومدین و من با اطمینان جنسیت نی نی رو  نمی تونم بگم  ، بعد دنبال شما گشت و تصویر صورت قشنگت رو صفحه مانیتور پیدا شد ..وااای خیلی واضح بود ...انقدر که خود آقای دکتر هم کلی ذوق کرد کله گرد بامزت، چشمات که هنوز بسته بودند ، پیشونی قشنگت (که باباییتون سریع تشخیص دادند شبیه پیشونی منه (یعنی مامانی) ، دماغ کوچولو و خوشگلت و لبای بسته مثل غنچه که به طرف بیرون برجسته بودن و آدم دلش می خواست همون لحظه ماچشون کنه ، این صورتی که من تو صفحه مانیتور سونوگرافی دیدم قشنگترین صورتی بود که تا حالا دیده بودم،بععععد آقای دکتر  گفت که این نی نی احتمالا یه دختره ه ه تشویقبغلماچتشویق

و من  و بابایی تقریبا مطمئنیم که شما حتما یه دختر کوچولی می باشید چون اون صورت حتما صورت یه دختر باید باشه الهی من فدات شم عشق مامانی ماچ ولی خوب باید تا ماه دیگه صبر کنیم تا مطمئنِ مطمئن بشیم بعد وسایل خوشگلتو بگیریم ، خوب حالا مامانی کار داره و باید بره تو هم مواظب خودت باش جیجرم  ... فعلا بابای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه‌شهرزاد
12 تیر 90 11:43
سلام عزيزم انشاءالله ني‌ني خوشگلت به سلامتي و تندرستي دنيا بياد و 120 سال سايه شماها بالاي سرش باشد
دانيال
13 تیر 90 12:55
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون