آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

سلام به دختر کوچولوی بیست و سه هفته ای خودم

1390/5/17 9:28
نویسنده : فاطمه
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ، دختر کوچولوی من چقدر این روزا شیطون شدی ، دائم در حال جنب وجوشی ، پریروز یه ذره آروم شده بودی که شیطنت مامانت گل کرد ، برات توی موبایل آهنگ گذاشتم و گرفتم کنار شیکم زبان تو هم که تا صدای اهنگ بلند شد شروع کردی به تکون خوردن و نمیدونم لگد زدن و ودست وپا زدن ، اصلا وقتی تکون مکون می خوری ها ! دوست دارم همون لحظه بیرون باشی و هزار تا ماچت کنم وااااااااااااااااااااااای دوستت دارم نی نی ، الان تو هفته بیست و سه هستی ، ما بیشتر از نصف راه رو اومدیم و من روز بروز بزرگ شدنتو حس می کنم چون لباسام این هفته اندازم هستن، هفته بعد .... دیگه اندازم نیستن لبخند  عزیز دل مامان ، من دیگه باید برم کار دارم ...بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهار(مامانی شهراد)
17 مرداد 90 9:48
سلام عزیزم میشه کمک کنید تا یه متن خوشگل واسه کارت دعوت تولد یک سالگی برادر زادم پیدا کنم هرچی تو گوگل میگردم پیدا نمی کنم
سحر
17 مرداد 90 10:34
سلام فاطمه جان اتفاقی با وبت آشنا شدم امیدوارم آیلین کوشولو سالم بپره تو بغلت تقریبا تاریخمون نزدیکه به ما سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
سحر
19 مرداد 90 9:42
مرسی که سر زدی با افتخار لینکی
بهار(مامانی شهراد)
24 مرداد 90 12:11
..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ آپم گلم بیای خوشحال میشم..................................♥
فاطمه
26 مرداد 90 18:05
سلام فاطمه جون!چه اسم قشنگی!ایشالله خدا نگهش داره!بوس.بای


ممنونم عزیزم لطف داری .