آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

هفته 17

1390/4/6 12:53
نویسنده : فاطمه
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونِ گل من ! عزیز مامانی خوبی؟منم خوبم ..نسبت به روزهای اولی که تو اومده بودی تو دل مامانی خیلی بهترم ...اون روزا خیلی بد بود همش افسرده بودم ...همش عصبی بودم و بابایی بیچاره رو هم اذیت می کردم ..حالت تهوع هم که بعدا بهش اضافه شد ...وای خدا رو شکر که الان خیلی بهترم روحیه ام خوب شده ..راستی دیشب با بابایی سالاد الویه درست کردیم و رفتیم پارک بعد از اینکه شاممونو  خوردیم رفتیم شهر بازی ..ما تو شهر بازی سوار هیچی نشدیم(آخه چونکه من یه نینی کوچومولو که شما باشین تودلم دارم وبابایی هم که بدون من هرگز مژه  )ولی خوش گذشت قیافه آدمایی که سوار ترن هوایی شده بودن خیلی خنده دار بود بابایی و من کلی خندیدیم و بعد یه کم قدم زدیم و بعدشم رفتیم خونه ..راستی نی نی جون بابائیت واقعا واقعا از اون باباهای خوبه و من اگه شما حسودیت نشه خیلی دوسش دارم البته شما رو هم خیلی دوس دارم خدا هر دو تونو واسه من حفظ کنه . راستی امروز مامان من که مامان جون شما باشه زنگ زده بود و می گفت خواب دیده شما دختری ..به هر حال فردا معلوم میشه و شما چه دختر باشی و چه پسر برای ما بی نهایت عزیزی ولی من دیگه خیلی دوست دارم زودتر بدونم که واست یه اسم خوشگل انتخاب کنیم ...لباسات ...تختت و خیلی چیزای دیگه ...اینا همش خیلی قشنگه وهیجان داره ...راستی شما الان وسط 17 هفته ای و من هنوز منتظرم که حرکات جنابعالی رو تجربه کنم ولی هنوز موفق نشدم ناراحت..یه تکونی بخور دیگه نی نی لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fatemeh
7 تیر 90 17:28
salam.negeran nabash.ninia az 18hafte tekon mikhoran.manam mese to montazeram.rasti ninie man golpesare