آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

حالا من چه جوری یه ماه دیگه صبر کنم ؟؟؟؟؟؟؟

1390/4/8 10:07
نویسنده : فاطمه
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی ... دیروز رفتم پیش خانم دکتر بعد از اینکه صدای قلب کوچومولوتو گوش کردیم و خانم دکتر یه  آزمایش خون واسم نوشت بهم گفت که این ماه نیازی نیست بری سونوگرافی ولی ماه بعد حتما باید بری بعد من بهش گفتم واای خانم دکتر ! من می خواستم ببینم نی نی گولوم دختره یا پسره ؟ خانم دکتر مهربون هم برام سونوگرافی نوشت ولی گفت ترجیحا همون ماه بعد بری بهتره ولی اگه عجله داری می تونی این ماه بری....

حالا نمی دونم چیکار کنم ..من چه جوری یه ماه دیگه منتظر بمونم اوه  از یه طرفی هم دوست ندارم وقتی دکتر گفته نیازی نیست برم سونو و بچبهء کوچولوم در معرض اشعه قرار بگیره ... خلاصه که خیلی  مرددم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)