آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

کوچولوی 16 هفته ای

1390/4/1 12:12
نویسنده : فاطمه
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ، خوبی گل من ؟ فسقلی من پس من کی می تونم حرکات تو رو بفهمم این روزا همش منتظرم که حضورتو لمس کنم ...عزیز مامانی یه هفته دیگه قراره بریم پیش خانم دکتر و من می فهمم دختری یا پسری ...واااای چقدر لذت بخشه که برات لباسا و اسباب بازیهای خوشگل بخرم ..عزیز دلم من همش به فکر اینم که من و بابایی چه جوری می خوایم زندگی خوبی برات فراهم کنیم و آیا واقعا می تونیم  تو زندگی راه های خوب رو بهت نشون بدیم یا نه ؟ راستی کوچولوی نازنین ! تو الان آخرای 16 هفتگی هستی و هنوز راه زیادی مونده که بیای تو بغل مامانی و بابایی ...تو رو به خدای بزرگ میسپرم نه فقط الان بلکه در تمام طول عمر قشنگت ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جوجو طلا
1 تیر 90 16:34
خیلی هیجان انگیزه.منم تازه جنسیت جوجو رو فهمیدم و بیشتر عاشقش شدم. مامان و نی نی سلامت باشید
زهرا
6 تیر 90 9:37
سلام عزيزم اميدوارم كه خودتو ني ني تون سالم باشين جنسيت زياد مهم نيست مهم سلامتي مواظب خوتون باشين عزيزم.