آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

ماه من در آستانه دو سالگی

1392/9/3 0:43
نویسنده : فاطمه
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسلم ! آخرین روز های ماه بیست و چهارم زندگیت رو میگذرونی و هر روز شیرینتر از روز قبل میشی نمیدونم واقعا اینقدر بامزه و شیرینی یا فقط من و باباییت اینقدر  عاشق توییم ، در هر صورت فقط می تونیم بگیم عاشقتیم  ، عشق زندگی من وبابایی فقط شمایی ... دیگه واسه خودت خانومی شدی حرف میزنی وقتی چیزی میخوای میگی ، با اسباب بازیهات بازی میکنی ، جدیدا به خط خطی کردن علاقمند شدی و اینکه ما برات نقاشی بکشیم ، لالا گفتن به یکی از عروسکات هم جزو بازیهای ثابتته ،بادکنک بازی و توپ بازی با بابایی هم که سرجاشه . یه بازی دیگه هم داری که اونم بیشتر اوقات با بابایی انجام میدین یه چیزی تو مایه های خاله بازی ... لبخند  بازی اینجوریه که به بابایی میگی خداحافظ ، بای بای و از این حرفا ، بعد میری دم در وای می ایستی  ، یه دور کامل می چرخی بعد بر می گردی سمت بابات و در حالیکه میری طرفش میگی:سلام حانیم ،نینیسن ؛یاخجیسااااااان؟ (سلام  خانم ، چیکارا میکنین،خوبین؟) اینها همش با یه لحن کشدار، خیلی خانومانه و نازدار و به ترکی ادا میشن ، بعد خودت جواب خودتو میدی  : ساغول ، مرسی  ، بعد بابایی یه دونه بوست میکنه و میندازتت هوا بعد دوباره از اول ، یعنی اینجور مواقع میخوایم بخوریمت .

- دیروز من و باباییت رو تخت دراز کشیده بودیم تو هم واسه خودت این ور اون ور میرفتی بابایی بهت گفت آیلین تو هم بیا رو تخت پیش ما دراز بکش ، شما هم در حالی که کیف لوازم  آرایش من دستت بود و البته خبر نداشتی که خالیه ، خیلی جدی برگشتی گفتی :  نه من میخوام آرایش کنم !!!!!!!! خنده 

اعداد فارسی رو تا ١٠ میشمری فقط هفت و هشت چون شبیه همن کار رو خراب میکنن ! این روزها هر آهنگی که میشنوی، همزمان سعی میکنی تو هم تکرار کنی .

شعر های اتل متل ، توپ قلقلی ، زنبور طلا و یه شعر ترکی رو می تونی بخونی ( البته به قول معلمها دارم بهت ارفاق میدم (امیدوارم درست نوشته باشم) شعرهایی که میخونی کلی غلط غولوط  دارن لبخند  مثلا به قرمزی می گی می مزی و بعضی وقتا وسط شعر رو هم حذفش میکنی لبخند )

گاهی وقتا خیلی نازک نارنجی میشی و این منو  عصبی میکنه مثلا بعضی وقتا با یه کلمه آیلین اگه همراه با لحن منع کننده یا سرزنش کننده ( حتی خیلی ملایم) داشته باشه تا نیم ساعت گریه میکنی !

خورد و خوراکت خدا رو هزار مرتبه شکر که خوب شده و اصلا اذیتم نمیکنی البته منم خیلی حساسیتامو کم کردم .

اینقدر بهت گفتم عشقمی امروز ناغافل برگشتی گفتی مامان عسقمی !!!

 

مثلا شب عاشوراست ، شما و امیر علی رقصتون گرفته بود سبز چه رقصی هم میکردین ! رقصش با شما بود عذاب وجدان و شرمندگی از امام حسین مال ما ! لبخند  تا میخواستیم بنشونیمتون داد و بیداد را مینداختین که ما می خوایم برقصیم  ، هنوزم یادم میافته خندم میگیره از کارای شما دو تا ! فقط فیگورا را نگا کن ! به جدیدت موضوع پی ببر قهقهه

 

هر موقع میخوام لباستو عوض کنم از دستم در میری که من دنبالت کنم و تو هم بخندی،  یکیش همین امروز عصر

 

 

باز هم امروز عصر آیلین باچان با عینک دودییش عینک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سهیلا مامان هستی جون
4 آذر 92 1:32
الهییییی چه نازه این دخمل خوشگل خوشحال میشم به وبلاگ دختر من هم سر بزنید ممنون
فاطمه
پاسخ
ممنون از محبت شما چشم میایم بهتون سر میزنیم
مامان بهار
8 آذر 92 0:46
وای چه شیطون شده این ایلین جون . بوس بوس بوس
فاطمه
پاسخ
بوس از طرف آیلین واسه بهار کوچولو
مامانی درسا
10 آذر 92 1:08
تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد
فاطمه
پاسخ
سپاسگذاریم از محبت شما خاله مهربون درسا جونی رو ببوسین
خاله نرگس
10 آذر 92 8:34
عسلممممممممممممم 2 سالگیت مبارک خوشگل خاله. عاشقتم عزیزم. انشاه 120 سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت باشی.
فاطمه
پاسخ
خاله گلم مچکرم منم عاشقتونم دوست جونم رو ببوسین