آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

22 ماهگی با تاخیر

1392/8/8 0:37
نویسنده : فاطمه
395 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ! عکسها و خاطرات 22 ماهگیت رو در حالی دارم میذارم که چند روز بیشتر به 23 ماهگیت نمونده یه مدتیه که اصلا وقت نمیکنم بیام وبلاگت رو آپدیت کنم بیشتر کارات هم از بس دیر کردم یادم رفته ...واقعا یادم رفته اگه همین چند تا عکس هم نبود هیچی نداشتم دلقک 

عشق من !

22 ماهگیت مبارک

این چند تا عکس دقیقا 10 مهر ماهگرد 22 ام شما ازت گرفته شده ...

جدیدا عاشق بازی با توپ شدی مخصوصا با بابایی ... پشت سر هم به باباییت میگی بنداز ...شوت کن ..شوت کن....آخه مگه تو پسری ی ی ی ؟؟؟؟؟ لبخند

در حال لالایی گفتن واسه نی نی ات ...تنها بازی که با عروسک میکنی ...اونم فقط این عروسک ! تازه بهش میگی : سس سالما ، یعنی صدا نکن بخواب

قربون اون لبای تو برم من قربون اون قیافه نمکی تو برم مننننننننن

چند تا عکس هم از مسافرتمون به شمال می ذارم ...تو شمال کلا بچه خوبی بودی و زیاد مامان و بابارو اذیت نکردی الهی من فدات شم ، عاشق دریا شده بودی قبلا هم کنار دریا رفته بودی وقتی خیلی کوچمولو بودی ولی این دفعه عاشق دریا شده بودی و اصلا نمیخواستی از کنار دریا بری

دخترکم در ایوان

در حال بازی با آقا مهیار کپلوی خودمون

تو راه برگشت از شمال

 -در مورد حرف زدنت که باید بگم عاااالی عااالی پیش میری مربی مهد کودکت می گفت خیلی خوب و زیاد  صحبت میکنی همش هم بهش میگی مامان !  فرشته

-  غذا خوردنت کم و بیش خوبه ، یعنی متوسط رو به خوب ولی نمیدونم چرا وزنت بازم ثابت شده از یازده ونیم بالاتر نمیره ؛ من که بنظر خودم کم نمیذارم و قصد هم ندارم غصه بخورم امیدوارم که از دوسالگی به بعد وزنت بهتر جلو بره  ... آخه قبلا خیلی حرص می خوردم دیدم فایده نداره مژه

- خیلی شیطونتر شدی نسبت به قبل ، خیلی بهونه گیرتر هم شدی مثلا بعضی وقتا اگه چیزی خلاف میلت باشه یه ساعت به خاطرش گریه میکنی و بهونه می گیری ، البته همه اینا اقتضای سن شما گل خوشگل من هستش منتها صبرو انرژی ما بزرگترها مخصوصا من کمتر هستش ، فعلا تا اینجا خدا رو شکر بچه مودبی بار اومدی، سلام گفتن و اینکه چه موقع باید سلام بگی رو کامل یاد گرفتی هر چیزی که بگیری تشکر میکنی حتی وقتی تو خواب عمیقی و شیشه شیرت رو بهت میدم وقتی تموم میشه تو همون حالت خواب می گی مرسی

- صبحا ساعت 7/30 بیدار میشی و تاساعت 2/30 بعد از ظهر تو مهد کودکی اونجا یکی دو ساعت می خوابی بعد میایم خونه و تا یاعت هفت و هشت شب سرحالی ولی بعد از اون دیگه خوابت میگیره و معمولا هشت و نیم الی 9 دیگه خوااااابی تا صبح .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)