آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

21 ماهگی عشق من

1392/6/11 4:08
نویسنده : فاطمه
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگ من

عزیزترینم اول از همه

٢١ ماهگیت مبارک ...چقدر کیف میکنم از بزرگ شدنت و چقدر دلم واسه روزای قبل تنگ میشه ...دیگه رفتی تو ٢٢ماه و چیزی به دو سالگیت نمونده هروز شیطونتر از روز قبل میشی اصلا آدم باورش نمیشه که این همون آیلین تنبل خانومه که تو ١٧ ماهگی راه رفت !!! این روزا اینقدر صدای جییییغ منو در میاری که نگو ...منم که جوشی تشریف دارم ..ببین چه شود ...

بدون مقدمه میرم سر عکسات :

عزززززیییززز دلم !! به چی فکر میکنی اینجا؟ قربونت برم ؟؟

 بقیه عکسا مال چند روز پیشاااس عینک

از کمدت تل سرت رو ورداشتی گذاشتی سرت و در حال به به گفتنی

بالاخره موهات قابل بستن شدن ...هوررررا  ...مامان من مخالفه و میگه بچه اذیت میشه چرا از الان موهاشو میبندی ولی من عاشق اینم که موهاتو ببندم مژه 

در حال ور رفتن با چرخ خیاطی ... اصلا هم گوشت به حرفای ما بدهکار نیست که مثلا جیزه و خطرناکه و فلان

حدودا یه هفته پیش واست یه عروسک گرفتیم که خیلی ازش خوشت اومده اولین باره که از یه عروسک خوشت اومده اینقد دوستش داری که پریروز با خودت بردیش مهد کودک همش بغلش می کنی و باهاش حرف میزنی موقع غذا میری میاریش که بهش غذا بدیم و جالبه که کاملا میدونی غذا خوردنش الکیه...غذا رو میگیری جلو دهن عروسکت ، خودت صدای غذا خوردنشو در میاری و بعدخودت می خوریشسبز تو این عکس داری به عروسکت میگی جیش کنه لبخند 

نمیدونم چرا هیچی تو ذهنم نیست که بنویسم ..خیلی چیزا شده ها ولی الان ذهنم یاری نمیکنه فقط از حرف زدنت بگم که زدی تو کار جمله سازی دقیقا هر روز نسبت به روز قبل جمله هات طولانی تر و روانتر میشن ...یه چیز دیگه بگم که خیلی مهربونی هر خوراکی که داشته باشی با ما قسمت میکنی مثلا داری کشمش می خوری هااا ..یه دونه کشمش ور میداری از اون سر خونه و میاری میذاری تو دهنم من بعد دوبار این پروسه واسه بابایی ...در مورد بوس هم اگه مثلا به من بوس بدی حتمال همون لحظه باید سهم بابایی رو هم بدی اگه یکیمون نباشه سهمش رو براش میفرستی

در حال ارسال بوس برای آقای پدر :

 تو  یه سنی هستی که هر چیزی و یا کاری بخوای همون لحظه باید اجرا بشه و اصلا نمیشه و امکانش نیست و این حرفا حالیت نیست خیلی خود رای شدی و توی یه جمله بگم به زور حرفت رو پیش میبری ..داری به ما زور میگی خنثی

نمیدونم چقدر به صبح مونده ولی قراره ایشالا به سلامتی بریم شمال من کلی کار کردم و الانم نشستم دارم برای شما پست میذارم هنوزم خوابم نمیاد آخه بعد از ظهر از اداره اومدم و با شما و بابایی کلی خوابیدیم ولی دیگه برم بخوابم چون فکر کنم چندساعت دیگه بابایی با جرثقیلم از رو تخت نتونه بلندم کنه الانم یه لحظه بیدار شد و بهم غر زد که بگیرم بخوابم سبز

دوست دارم  یه عالمه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله نرگس
17 شهریور 92 12:55
21 ماهگیت مبارک عشقم.
فدای اون تل زدنت بشم من خوب به به هم داره.
وای ببین به عروسکش می گه جیش کن عاشق این کارت شدم.
خوب کلمه جیز رو احتمالا برای ماها ساختن نه نی نی ها.
فداتون بشم که اینقده بزرگ شدین.
ای بابا فاطمه جون جیغ منو ندیدی تازه من می گم اونهایی که می رن سر کار بهتره کمتر هرس می خورن.
سفرتون سلامت انشاله.
می بوسمتون یه عالمه

خاله نرگس جون ! تازه بعضی وقتا عروسکشو دعوا هم میکنه
واقعا خیلی دارن تند تند بزرگ میشن ... واااای یعنی کسی هم هست اندازه من جیغ بزنههههه ؟
صدف
18 شهریور 92 15:51
واااااااااااااااااااای الهی این نی نی شما خیلی نازه واقعا از همه ی نی نی هایی که دیدم نازتره بخدا الهی عزیزم فدای لپاش الهیییییییییی لینکت کردم عزی آیلین خانوم




وااااااااااااااااااای شما خیلی لطف دارین عزیزم چشماتون قشنگ و نازه
ولی من متاسفانه نتونستم برم تو وبلاگت

مامان آیدین
18 شهریور 92 17:32
عاشق خندیدنتم عزیزمهمیشه بخند عروسک خوشگل خاله


واااااااااای قربون خاله مهربون
شهناز
20 شهریور 92 14:58
واي چقدر ناز شده اين دخملي،
لاكاشو ببييييين!!!!!
هزار ماشالله.
٢١ ماهگيش هم مبارك
چشم به هم بذاريم ٢١ سالشون شده و فقط از شيطنتشون اين عكسا مي مونن.

ممنون عزیزم واقعا هم همینطوره روزا عین برق و باد میگذره آیلین خوشگلمونو ببوسین
شیرین مامان آیلین
26 شهریور 92 14:45
ای جونم ماشالله چقدر بزرگ شده.
بووووووووووس
آیلین کوچولو خیلی ناز شدی عزیزم.


ممنون از لطفتون من و آیلین میبوسیمتون
مامان صدرا
30 شهریور 92 17:57
سلام
ماشالله دختر خیلی نازی دارین. اتفاقی وارد وبلاگتون شدم. ایلین اینقدر نازه که حیفم اومد نظر ندم. ایشالله خدا حفظش کنه. من عاشق دخترکوچولوهام. بوووووووووووووس


قربونتون برم شما لطف و مهربونیتون زیاده مرسی
مامان ماهان نفسی
31 شهریور 92 13:55
من الهی فدات بشم خاله چرا انقدر لاغر شدی شماراستی عشقم میتونم بدونم قدش الان چقدره

الهی دورت بگردم با اون موهات چقدر عکس لب پنجره قشنگه خیلی دوسشداشتم


خدا نکنه خاله جون... از بس شیطون شدم و یه جا بند نمیشم ، زهرا جون 83 قدشه ..فکر کنم کمه ... نه ؟ مرسی خاله مهربون ماهان نفسی گلم رو یه ماچ حسسسابی بکنین
مامان ماهان نفسی
11 مهر 92 16:29
دلم تنگیده چرا خبری ازتون نیست


به زودی پیدامون میشه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:35
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک


قربونت برم خاله با معرفت و مهربون آرتین خوشگلمو ببوسین
مامان امیرحسین
25 مهر 92 0:34
وای عزیزم قربونت برم چه دختر نازی


قربون خودت و اون پسر ناز نمکی ات
مامان آنیسا
25 مهر 92 16:28
آره عزیزم بچه ها خیلی خیلی زود بزرگ میشن و زمان خیلی زود میگذره!فقط باید از لحظه لحظه اش لذت ببری !قربون اون بوس فرستادنش برم من اینقدر جیگر شده


دختر نازمون رو ببوسین خوشگل و خوشتیپ خاله امیدوارم خوب خوب خوب شده باشه البته تا الان حتما خوب شده .