آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

دلبند بیست ماهه من

1392/5/16 2:12
نویسنده : فاطمه
300 بازدید
اشتراک گذاری

10 مرداد 92 ماهگرد بیستم 

داریم میریم افطاری خونه عمت ... دیگه دختر بزرگی شدی کیف وسایلاتو خودت ورداشتی و داری میری ...من ! عاشقتم

 

 

 

 

 

 

 هر روز که میگذره عوض میشی خیلی بیشتر از اون چیزی که ما از یه بچه انتظارشو داریم میفهمی ... خییییلی میفهمی و همین فهمیدنت بیشتر اوقات نتیجه اش خود رایی و یا نافرمانی هستش دیگه بعضی وقتا هنگ میکنم نمیدونم باهات چه جوری رفتار کنم ...بعضی وقتا هم که بدلیل خستگی و کمبود اعصاب به جای اینکه فکر کنم که چه جوری باید باهات رفتار کنم سرت داد می زنم ناراحت

تو حرف زدن پیشرفتت خیلی زیاده تقریبا هم چیز رو میگی و جدیدا شروع کردی جمله گفتن ... واقعا دلم میخواد درسته قورتت بدم وقتی میگی : بابا منیم (بابا مال منه)  مامان منیم (مامان مال منه) بعضی وقتا دایره مالکیتت وسیعتر میشه و اقوام و آشنایان هم همه با ذکر اسم مال تو میشن . یا بعضی وقتا میای وای میستی جلوم و میگی : مامان ! آی لو لو ( I love you) ...وای عاششششقتم ....به مامان جون میگی : مامانو ...تا یه صندلی یا یه جای راحت واسه نشستن میبینی سریع مدویی میشینی روش و با یه خیال راحت و صدای کشدار میگی  : ای لش (بشین)

یه خبر عالی : دیگه غذای مخصوص واست درست نمیکنم ...وااااااااااااااااااااااااای نمیدونی چقددرررر راحت شدم این اواخر دیگه کم آورده بودم همش فکر وذکرم این بود که واسه ناهار و صبحونه وشامت چی درست کنم شما هم که نه غذای مخصوص خودتو خوب میخوردی و نه غذای مارو چون آبکی نبود. بالاخره دل رو به دریا زدم و تصمیم گرفتم چند روز آزمایشی غذای معمولی که تو خونه و تو مهد خورده میشه رو بخوری ....و نتیجه اش عالی بود علاوه بر اینکه از درست کردن دو وعده غذا راحت شدم شما هم غذا خوردنت خیلی بهتر شده دیگه خیلی راحت همه جور غذا میخوری .... هورررراااااااااااا

 آهان یه چیز دیگه :

جدیدا سلام رو هم یاد گرفتی بالاخره تا همین چند روز پیش نمیتونستی تلفظش کنی حالا هم که دیگه ول کن نیستی روز صد بار دستتو میبری بالا و با صدای بلند میگی سلاااااااااااااااااااااام

وقتی میخوای حسسسابی خودتو تو دل جا کنی و یا خواهشی داری منو صدا میکنی : ماماسی (مامانش ) و باباتو صدا میکنی : باباسی (باباش)  اینو فقط و فقط جهت خود شیرینی و از زبون ما (که مثلا من میگم باباش براش فلان کار رو انجام بده ) میگی وگرنه بقیه مواقع مامانی یا بابایی صدامون میکنی .

همچنان عاشق سی دی های بیبی انیشتینت هستی ...خیلی دوستشون داری و کلمات انگلیسی که میگن رو تو هم تکرار میکنی وقتی آهنگ میخونن تو هم خودتو تکون میدی و یه چیزایی رو زیر لب زمزمه میکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 مرداد 92 8:10
خدای من چه خانمی شده ماشالله. 20 ماهگیت مبارک عزیزم


مرسی از لطفت سعیده جون .ممنون
مامان بهار
16 مرداد 92 14:39
لباست خیلی ناز و خوشکله آیلین خانم



ممنون چشمای شما قشنگه

نسرین خاله اسما
17 مرداد 92 20:22
20ماهگیت مبارک باشه عزیزم .... انشالله همیشه سالم وسلامت باشی


قربونت برم مهربون
نسرین خاله اسما
17 مرداد 92 20:22
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین

خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر

خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت

خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . .

عید فطر مبارک.
بر شما هم مبارک عزیزم




مامان آرتین
23 مرداد 92 16:31
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
مامان رها
27 مرداد 92 8:55
سلام گلاب خاله چقده ناز شدی عزیزم
قربونت برم
چقده هم شیطون شدی
راستی به تولد رها سادات دعوت شدی بیا پیشمون


مرسی عزیزم تولد رها خانوم گلم مبارک باشه .میایم پیشتون
الهام مامان محیا
27 مرداد 92 11:09
ماشالله چه جیگر طلایی ایه ایلین خوشگله
اگه مایل به آشنایی بیشتر بودین منتظرتونیم

قربون شما چشماتون قشنگه .حتما حتما میایم پیشتون
شهرزاد
1 شهریور 92 21:01
آفرین خوشگل دختره بامزه حتما" وقتی می گه سلام خیلی خوردنی می شه من به آراد از چند ماه پیش غذای خودمونو میدم! اگه بهداشت دستش بهم برسه! آخه آراد لب به غذای خودش نمی زد منم نشوندمش سر سفره یخودمون !


میسی خاله جون شما لطف داری.کار خوبی کردی آفرین بهداشتو که ولش کن من که اصلا اعتقادی به حرفای بهداشتیا ندارم .ایشالا آراد جون همینجور خوش غذا بمونه
خاله نرگس
17 شهریور 92 13:00
ماشاله ماشاله به خوشگلم. چقدره شما ناز شدی.
هر روز عوض می شین ها.
چقده بامزه که خودشو لوس می کنه.
فدای خنده های شیرینت.


مرسی نرگس جون ساینا عشقم هم خیلی نازه با هر روز عوض شدنشون 100 درصد موافقم ....بوووس واسه خودت و دخمل قشنگت