آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

این روزهای آخر بهار

1392/3/18 20:24
نویسنده : فاطمه
401 بازدید
اشتراک گذاری

قراره یا دوشنبه یا چهار شنبه بریم واسه واکسن 18 ماهگی شاید چهار شنبه ببریم واکسن 18 ماهگیتو بزنیم و من و شما بریم خونه مامان جون ، آخه پنجشنبه و جمعه بابایی خونه نیست چون قراره پای صندوق اخذ رای باشه .

 این روزهای آخر بهار تقریبا همه چی روبراهه  ...خدا رو شکر .

 

 چند روز پیش رفته بودیم شهر بازی لاله پارک  و به شما خیلی خیلی خیلی خوش گذشت ، کلی بازی کردی و وسیله سوار شدی .همش ورجه وورجه میکردی و یه جا بند نمیشدی نذاشتی یه عکس درست و حسابی ازت بگیریم . 

 .

 

دست آخر هم سیر نشده بودی از بازی و دلت می خواست اونجا بمونی

 

عززززیییزمم ! با چه حسرتی داری ترن رو نگاه میکنی انگار من بودم دو بار -   دو بار سوار شدم چشمک

و اینکه از امروز داریم تمرین میکنیم شما سلام بگی هنوز کلمه سلام رو نمیتونی خوب ادا کنی .

بعدا نوشت : وااای یادم رفته بنویسم تو لاله پارک یکی از دوستای نی نی وبلاگیمون هم دیدیم آراد کپلی خاله ! خیلی دلم می خواست بغلش کنم و یا اینکه ازش عکس بگیرم ولی کلی مهمون داشتن و سرشون شلوغ بود نخواستم مزاحمشون شم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان الینا
19 خرداد 92 11:55
ای جانم .بچه خیلی دلش بازی میخواد ؛عزیزدلم
خوشم میاد کلی بهش کیف میده ؛بعضی بچه ها میترسن خیلی اما گل دختر ما خیلی بلا و شیطونه ماشالا

بله اگه با ایشون بود که شب رو باید اونجا میخوابیدیم
مامان بهار
20 خرداد 92 15:58
آخی عزیزم ! بچه ها همیشه عاشق پارک هستن. راستی ان شالله واکسن 18 ماهگی ات رو خوب بگذرونی


مرسی خاله .بوس واسه بهار جونم
شیما مامان شاهین کوچولو
22 خرداد 92 11:28
سلام خوشحال میشیم به وبلاگ ما سر بزنید


چشم به زودی میایم خدمتتون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 15:45
عزیزمی گل خانمی
همیشه ب گردش و تفریح
خوش بگذره


مرسی خاله جونم آرشان کپلم چطوره ببوسینش حتتتما
خاله نرگس
22 خرداد 92 23:44
الهی من بگردم. ببین چه گریه های می کنه. قرررررربونت بشم نبینم اشکاتو.
می گم ها این سه چرخه آیلین خیلی خوشگله. من کلی دوستش می دارم.
انشاله واکسن رو هم خوب و راحت بزنی.
یه عالمه بووووووووووووس برای عشقم و مامان مهربونش


خاله مهربونم مرسی که باهام ابراز همدردی میکنین .... خاله میبینین؟ مامانم نمیذاشت تا هر وقت دلم خواست بازی کنم در ضمن سه چرخه ام هم اصلا قابل شما رو نداره منم شما و ساینا گلی رو میبوسم
مامان ماهان نفسی
26 خرداد 92 13:07
سلام واکسن دخملمونو زدی یا نه انشالله که اذیت نشد


بله خاله ای زدیم و به خیر و خوشی گذشت تو پست جدید توضیح میدم همشو .
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 خرداد 92 13:09
هجده ماهگی دخملمون مبارک
ما پانزدهم لاله پارک تبریز بودیم.
خوش به حالت که تونستی از شیر بگیریش من یک ماهه دارم تلاش میکنم اما هنوز نتونستم از شیر بگیرمش. وای به از پوشک گرفتن


ممنون عزیزم . واقعا ؟ اومدین تبریز ؟ خوش گذشت ؟ خواهر خوشحال میشدیم میدیدمتون.. راستی من هنوز آیلین رو از شیر نگرفتم دوستم فکر کنم سو تفاهم شده هوز از شیر گرفتن و جدا کردن اتاقش و از پوشک گرفتن همشون مونده وااااااااااااااای
مامان ایدین
2 تیر 92 16:45
نمیدونم تو زندگیتون بهترین چگونه معنا میشه من همون بهترین را براتون آرزو میکنم


ممنون عزیزم از آرزوی قشنگت متقابلا ما هم برای شما بهترینها رو آرزو دا ریم .
شهرزاد
3 تیر 92 20:02
آخی آیلینو بردی واکسن بزنه ؟دردش اومد؟ آخه کی این واکسنا تموم می شن خداااااااااا


آره اون لحظه گریه کرد بعد که اومدیم بیرون یادش رفت میام تو پست جدید توضیح میدم
مامان آرتین
4 تیر 92 0:05
سلام عزیزم
آرتین ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا با ارسال عدد 100 به شماره 20008080200به اون رای بدین ما به رای شما احتیاج داریم


چشم
علی خوشتیپ
5 تیر 92 8:53
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


چشم
♥متین من♥
8 تیر 92 1:55
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست ) یه دنیا ممنونم از لطفت ...
دای دای
8 تیر 92 11:21
ایلین منیم جانم دی



قربون دای دای برم من یاشاسین دای دای
آیدا(مامان الینا)
10 تیر 92 15:32
ای جانم ، قربوناین دخمل خوشگلم بشم خیلی وقت بود ندیده بودمش خیلی دلم براش تنگ شده بود

راستی فاطمه جون واکسن آیلینو زدید؟ انشاالله که گلم اذیت نشد
منم چهار شنبه باید الینارو ببرم واکسنش بزنم

قربونت برم عزیزم شما لطف داری مهربون . بله زدم زیاد اذیت نشد خدا رو شکر ایشالا الینا کوچولومن هم با خیر و خوشی واکسنشو پشت سر بذاره