آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

سلام به نی نی ناز خودم

1391/12/2 11:52
نویسنده : فاطمه
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز یه که تو وبلاگ مسافر کوچولوی عزیز مون  مطلب می نویسم ...این مامان اولین بارشه  که مامان شده و  اولش خیلی نگران  و ناراحت بود و حتی کلی گریه کرد آخه نی نی کوچولو خودش با اجازه خودش سفرش رو شروع کرده بودولی مامان هنوز آماده نی نی دار شدن نبود و در ضمن مامان و بابا دختر عمو وپسرعمو هم هستن  ولی بعد از مشورت با خانم دکتر و دلداریهای اطرافیان الان آرومترم ...نی نی ناز من ! خواهش می کنم سالم و ناز و باهوش و خوشبخت باش ! من از شیر متنفربودم ولی به خاطر تو دارم روزی سه لیوان می خورم ..ببین چقدر سختی میکشم ..!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه جون
30 فروردین 90 10:40
سلام مامانی.
خوشحالم به جمع نی نی وبلاگی ها پیوستی.انشاالله خاطره خوبی از اینجا داشته باشی[hrسلام ..مرسی.. یه احساس خوبی بهم دست میده وقتی بهم میگن مامانی


راستی من خودم هم یه ساله که عمه شدم خیلی کیف داره می میرم واسه برادر زاد م احساستو کاملا می فهمم
صفورا
30 فروردین 90 11:09
سلام
امیدوارم که نی نی تون به سلامتی دنیا بیاد و قدم این معجزه پروردگار واستون خیر باشه و همیشه خوشبختی مهمان خانواده گرمتون باشه
این وبلاگ تبسم خانم دختر منه خوشحال میشم به ما سر بزنید
و چنانچه نظری و یا انتقادی در مورد وبلاگ ما دارید خوشحال میشیم بشنویم
موفق باشید

مرسی از توجه دوستان گلی مثل شما ...خیلی ازتون ممنونم ..چشم حتما سر می زنم البته من خیلی مبتدیم و هنوز راه نیافتاده ام