آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

اولین دندونای خوشگل آیلینم مبارک

1391/6/7 12:50
نویسنده : فاطمه
987 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ۲۵ مرداد یهو چشمم افتاد به دندون کوچولوی خوشگلت که داشت جوانه میزد وای نمیدونی چه ذوقی کردم چقدر شیرین بود از خوشحالی جیغ زدم و بغلت کردم و و به بابایی هم اطلاع دادم و اونم کلی خوشحال شد .یکی داشت جوانه میزد یکی دیگه هم جاش رو لثه ات سفید شده بود بالاخره در هشت و نیم ماهگی دندونات دراومدن .مبارکت باشه دختر قشنگ مامان . جمعه ۲۷ مرداد قرار بود افطار بدیم خونه مامان بابایی و همه رو دعوت کنیم اونجا (آخه خونه خودمون از فامیلامون دوره و بنده با حضور شما و دست تنها ... از عهده اش برنمیاومدم ولی اونجا عمه هات اومدن کمکم دستشون درد نکنه ) خلاصه پنجشنبه یه کیک دندونی سفارش دادیم و بعداز ظهر که داشتیم میرفتیم خونه مامان بابایی تا تدارک مهمونی افطار روز جمعه رو ببینیم  تحویل گرفتیم . به مامان جون (مامان خودم) هم سپردم تا یه آش دندونی خوشمزه درست کنه ... وخلاصه روز جمعه رسید و بماند که یه کم اذیت شدی چون من و بابایی فرصت نمیکردیم همش باهات باشیم  و شما همش جیغت در میاومد ....مهمونامون موقع افطار رسیدن و مهمونیمون هم عالی شد آش دندونی مامان جون هم فوق العاده خوشمزه شده بود .دست گلش درد نکنه. و اینم اضافه کنم که چون کسی از قضیه کیک و آش دندونی خبر نداشت بنابراین کسی کادو نیاورده بود سبز ولی همه گفتن که در اولین فرصت کادوشون رو میرسونن بدستمون نیشخند راستی کیکت هم خوشگل بود هم وااااااااقعا خوشمزه خوشمزه

اینم عکساش :(باز هم برش فوق العاده زیبای عکس توسط مامان فاطی باذوق وسلیقه ...تازه ببین چه خوشگل دورشو آبی کردم نیشخند )

همش میخواستی کیک رو با دستت لمس کنی و چون ما همش دستاتو گرفته بودیم اعتراض خودتو با جیغ اعلام میکردی ...قیافه رو ...  زبان

 

 

از لحظه ای که حس کردی یه دندون رو لثه ات دراومده کارت این شده که با زبونت لمسش میکنی  تازه ذوق هم میکنی خنده

شب مهمونی تا وقتی که خونه شلوغ بود شما اعصاب نداشتی ولی طبق معمول همیشه تا دیدی خونه خلوت شد حالت هی بهتر شد و صدای خنده های بلندت خونه رو پر کرد تا ساعت ۲ نصفه شب بازی میکردی و میخندیدی و نهایتا خسته شدی و خوابیدی ...چه جوری؟    

اینجوری ...

عاشق این عکستم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 12:57
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام ممنون از لطف شما ما رفتیم رای دادیم ایشالا برنده شه کوچولوتون
mamane Ali
7 شهریور 91 16:04
آخی خاله جون دندونت مبارک


مرسی ییییی
شقایق.مامان حباب
8 شهریور 91 9:10
مبارک مبارک دندون خوشلت ممبارک
ایشاالا همشونو به آسونی در بیاری گل خانوم


مرسی خاله جونم ایشالا
مامان ماهان نفسی
8 شهریور 91 12:38
سلام عزیز دلم خوبی عروسک قشنگم نفسی خوش به حالت که دندونای قشنگت در امد ولی ماهان من روز به روز داره اب میشه ولی خبری از دندوناش نیست از همان کرم لثه هم از داروخانه گرفتم ولی هیچ تاثیری نداشته نمیدونم کی میخواد دندوناش در بیاد واقعا عکس اخریت چقدر نازه عاشقتم خوابهای خوب ببینی


عیب نداره خاله جونم دیگه تو این سن بچه ها تپلییاشون کم کم آب میشه ...آیلین هم کلی لپاش آب شده .ایشالا ماهان نفسی هم زودی دندوناشو دربیاره .ماچش کنین پسر خوشگلمون ...
مامان آتین
9 شهریور 91 0:43
الهـــــــی عزیزمممم .. ماشالله .. روز به روز جیگرتر میشههههههههه به خدا دندونشم مبارک عکس خوابشمم عالیهههه عزیزم روی ماهشو از طرف من ببوس
سمیه - مامان آیسا
9 شهریور 91 8:45
مبار ک مبارک مروارید کوچولوهات مبارک. الهی قربونت برم من خانم خوشکله. به امید خدا همیشه سالم و خنده رو باشی
مامان آیدین
9 شهریور 91 10:41
به سلامتی مرواریدات جوونه زدن عزیزم مبارکه گلم حالا شدی جزء کباب خورا آیدین منم وقت جشن دندونی خیلی نق نقو شده بود بعدش که مهمونا رفتن خیلی مهربون شده بود نمیدونم چه صیغه ای جلو مهمونا اینکارا رو میکنن؟؟؟؟فدای دستات چه جوری هم گذاشته زیر سرش
مامان آیدین
9 شهریور 91 10:44
خاله یادم رفت نه ماهگیت رو تبریک بگم ایشالا تولد صدوبیست سالگیت عزیزم همیشه سالم باشی گلم
مامان انیسا
9 شهریور 91 16:11
مبارک باشه عزیزم چه کیک خوشگلی واست گرفتن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 شهریور 91 8:45
عزیز دلم مرواریدات مبارک. چه کیک خوشگلی. الهی همه دندونات به راحتی دربیان.


ممنون مامان آرتین خان کوچولو.مادر و پسر میبوسیمتون
مامان ساینا
17 شهریور 91 8:14
عزیز دلم دندون خوشگلات مبارک. انشاله تند تند و راحت همشون در بیان. چه کیکی خوشگلی . مامانی ممنون. خوابهای خوب ببینی
ilijoon
18 شهریور 91 15:09
قربونت برم چه عكسهاي نازي مرواريد قشنگت هم مبارك چه كيك خوشگلي گرفتي
ilijoon
18 شهریور 91 15:09
تو عكس آخريه چه ناز خوابيدي
مریم مامان عسل
24 شهریور 91 14:38
وووویییییییییی منم عاشخ این عکس اخری شدممممممممم عزیزم دندونای خوشگلت مبارک باشه. به سلامتییییییی فتو شاپتم عالیه مامانی.
آیدا(مامان الینا)
26 شهریور 91 16:07
آیلین داره یه دندون قند میخوره از قندون فرشته ای مهربون براش اورده دندون اولین مرواریدت مبارک دخمل گل