آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

هشت ماه از به دنیا اومدنت گذشت

1391/6/16 18:55
نویسنده : فاطمه
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان سه شنبه هفته پیش یعنی 10 مرداد شما هشت ماه زندگیت کامل شد و رفتی که با سلامتی ماه نهم رو پشت سر بذاری. هشت ماهگی عشق زندگیم و دردونه خوشگلم مبارک باشه .عزیز جونم خیلی خیلی دوست دارم و نفسم به نفست بنده . تازه دو سه روزیه که گوش شیطون کر بزنم به تخته و کلی از این حرفا حالت بهتره هفته پیش روزگارم سیاه بود بخدا به خاطر همین اصلا نه وقت نوشتن داشتم نه حوصلشو . از شنبه یعنی شروع هفته شروع کردی مریض شدن (البته هنوز دوره مریضی قبلی تموم نشده بود)از  یه طرف سرفه و آبریزش بینی داشتی و از طرف دیگه تب و اسهال و استفراغ البته تب و استفراغ  روز اول بود و همون روز اول هم واسمون کافی بود تا تموم انرژیمون گرفته شه ...با بابایی بردیمت پیش دکتر نوید نیا که اونم طبق معمول همیشه که نمک رو زخم آدم میپاشه شروع کرد دعوا کردن که چرا مواظب بچه نیستین و داروی خاصی هم بهت نداد.حرصم ازش گرفته بود من واقعا دیگه نمیدونم چه جوری باید مواظبت باشم تعجباصلا تبت بند نمیاومد شیاف.. قطره ... پاشویه ... شستن دست و صورت ..هیچ فایده ای نداشت و همچنان تب داشتی تا ساعت 2/5 صبح تبت کمتر و کمتر شد ولی از فرداش اسهال شروع شد و هر روز شدیدتر میشد تا وسطای هفته دیگه که دیگه اسهال نبود فقط آب بود که دفع میکردی ..خیلی ترسیده بودم و سه شنبه که اشکم قشنگ دراومده بود دوباره بردمت پیش دکتر رضا اکبری که از این به بعد هم دیگه میبرمت پیش ایشون و گفت اسهال ویروسیه و این ویروس تو هواس و هرچقدر هم مواظب باشین احتمال مبتلا شدن بچه ها زیاده و خلاصه دارو نوشت برات و بعد از یکی دو روز که داروهاتو (واقعا نمیدونی به چه مصیبتی) بهت میدادم رو به بهبودی رفتی واسه سرفتم دارو داده بود که الان همش مثل اینکه برطرف شده .... داغون شدم هفته پیش مامانی ولی جالب این بود که خدا رو هزار مرتبه شکر شما سرحال بودی و کلی هم شیطونتر شده بودی و یه شانسی هم که آورده بودیم محلول ORS رو دوس داشتی و کلی میخوردی علتشم این بود که با طعم گیلاس بود وگرنه  آخرای مریضیت که داشتی بهتر میشدی تموم شد و از همون طعم گیلاس هم از اون داروخونه و چند تا داروخونه دیگه هم گشتیم پیدا نکردیم و برات ساده شو گرفتیم و شما لطف کردی به ما و اصلا لب نزدی بهش حتی یه قطره هم نخوردی ولی خدا رو شکر دیگه حالت بهتر شد و نیازی بهش نبود و من به جاش آب ساده بهت میدادم. جونم بهت بگه کلی هم بد غذا شده بودی و از بس تو این دو ماه انواع دارو ها رو خوردی دیگه دارو هم نمیخوردی که هیچی قطره ویتامین و آهنتم که بدون هیچ دردسری بهت میدادم هر روز با کلی ماجرا بهت میدم (فکر میکنی داروست و لبای کوچولوتو قفل میکنی به هم و سرتو برمیگردونی) واااااااااااااای کلا پیر شدم از وقتی که شما رفتی مهد کودک .توی این دو ماه همش مریض بودی و من و بابایی همش نگرانت بودیم خوااااااااااااااااااااااااااهش می کنم لا اقل یه مدت بهمون مرخصی بده ...ماچماچ عزیز دل مامان عکساتو بعدا میذارم .

اینم نتیجه چکاپ هشت ماهگیت :   (طی تذکر یکی از دوستای عزیزم باید بگم : ماشالا ماشالا ... ماشالا...ماشالا به قدت ..ماشالا...ماشالا به وزنت ..ماشالا ...........زبان ) ماشالا به جونت عزیز دل مامان و بابا ماچ

دور سر : 46

قد : ۷۲

وزن : 10 کیلو

خدایا همه نی نی ها رو سالم و سلامت نگه دار و نذار مریض شن لطفا  آیلین کو چولوی ما رو هم همینطور .آمین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساینا
16 مرداد 91 19:38
8 ماهگی مبارک نازنینم. انشاله همیشه سالم و سلامت باشی. فاطمه جون یه ماشالهی چیزی برای قد و وزن دخترمون می زاشتی. خودم می گم هزار ماشاله خاله جون یه وان یکاد هم خوندم ماشاله داره به خدا. (چشمم شور نیستا)
چی کشیدی مادر . پیش خودم گفتم مریضی طول کشیده که نیستی. خدا رو شکر که بهتره. اسهال خیلی بده. انگاری بچه یکروزه آب می شه. بگردم الهی. انشاله دیگه مریض نشه آیلین جونم. یه عالمه می بوسمت عزیز دلم.

مرسی خاله مهربونم .قربونتون برم من .وااااقعا اذیت شدم نرگس جون .ایشالا نه آیلین نه هیچ بچه دیگه ای مریض نشن .
شقایق.مامان حباب
17 مرداد 91 12:07
چه سختیهایی داره مادر شدن
آیلین جونی دیگه مریض نشو خاله


گل گفتی واقعا
ilijoon
17 مرداد 91 16:42
خدا رو شكر حالت خوب شده وبهتري ان شاالله ديگه هيچوقت مريض نشي


ایشالا ایشالا...اصلا اسم مریضی میآد تنم میلرزه
ilijoon
17 مرداد 91 16:43
هشت ماهگيت مبارك گلم


ilijoon
17 مرداد 91 16:43



مامان آیدین
19 مرداد 91 2:57
ماشالا هزار ماشالا قربون قد و بالات گلمخدارو شکر


مرسی مامان آدین کوچومولو
مامان رها
19 مرداد 91 15:04
8 ماهگیت مبارک عسل دلم


قربونت برم خاله جونم
مامان رها
19 مرداد 91 15:06
پس ایلین جونمون هم مثل رها این ویروس بد رو گرفت ما هم یه هفته ای درگیر این بیماری بودیم و خدا رو شکر برطرف و رها هم مثل آیلین شیطونی هاش برگشت


ای جووونم رها جونمو ببوسین
مامان رها
19 مرداد 91 15:06
سلالم بدو بیا پیشمون و خاطرات 2 سال رها رو بخون ببین چی بود و چی شد


باشه
سارا (مامان درسا)
19 مرداد 91 16:20
هشت ماهگیت مبارک عزیزم
و ماشالا به این قد و زون
مامانی، عکس!


ممنون ...چششششم
مامان الينا
21 مرداد 91 11:52
خصوصي


سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 مرداد 91 15:16
خاله جون 8 ماهگیت مبارک باشه. خدا رو شکر همه چیز عالیه.


مرسی خاله مهربونم
آیدا(مامان الینا)
22 مرداد 91 1:45
8 ماهگیت مبارک عزیزم
ایشالا دیگه مریض نشی و همیشه سالم و سلامت باشی


ممنون خاله جونم