آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

عشق مامان دوباره سلام

1391/5/6 3:14
نویسنده : فاطمه
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من مامانت زرنگ شده و هی پشت هم میآد و  پست جدید میذاره. تو پست قبلی یادم رفت بنویسم که چند وقته عاشق آینه شدی وقتی میبرمت دستشویی ومیشورمت موقع برگشتن حتما باید چند دقیقه جلوی آینه حرف بزنی با خودت و بخندی و صورتتو بچسبونی به آینه و کلی از این چیزا ...و گرنه با گریه اعتراضی شدیدت مواجه خواهم شد اینم یادم نره بنویسم که جدیدا خوردن دستات کم شده و در عوض خوردن پا شدیدا رو بورسه دیگه باید پاهاتو لاک نزنم عشقم .

 

 و مورد دیگه هم اینه که شما این روزا مثلا تلاش میکنی بخزی به جلو ولی خیلی برات سخته و نهایت تلاشت اینه که این شکلی میشی خنده

تپلی قلمبه امروز تو وبلاگ یکی از دوستای خوشملت(ساینا گلی) دیدم مامانش موهاشو بسته منم هوس کردم گیسوان کمندتو رو ببندم  ...یعنی عروسک منی توووووووو ماچ 

 

 از قول آیلین : ای باباااااااااااا این دیگه چه  جور کتابیه چرا نمیشه خوردششششششش مامان یه کتاب دیگه بیااااااار که قشنگ با آب دهن خیسش کنم و بعدشم عین یه خوراکی خوشمزه نوش جان کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شقایق.مامان حباب
6 مرداد 91 12:22
ای جانم
عروسک موهاتو میبندی چقدر نازتر میشی


شقایق.مامان حباب
6 مرداد 91 14:29
سلام دوست من
آدرس وبلاگم عوض شده
از این به بعد فقط بیا اینجا
www.hobabkocholo.niniweblog.com


چشم
مامان الینا
7 مرداد 91 2:49
ای جانم ،عزیز دلم روز به روز عزیزتر میشه،فداش بشم


مامان الینا
7 مرداد 91 2:51
فاطمه جون از آیلین که مینویسی ومیخونم ناخوداگاه خنده میاد روی لبام ،این روزای شیرین یه موقع مال منم بود ،کاش بازم برام تکرار بشه


خدا خیلی مهربونه دوست خوبم مطمئن باش که اون روزای شیرین برمی گردن
مامان آیدین
8 مرداد 91 18:16
سلام عزیزم چه با مزه شده موهای نازشو بستی قربون دهن بازت بشم من ایییییییییییییی جونمممممممممممم بخدا اگه الان پیشم بود یه گاز محکم میگرفتمش خدا حفظش کنه که اینقدر شیرینه


مرسی خاله جونم .من به جای شما یه گاز میگیرم ازش البته یه گاز کوچولو
مامان ساینا
8 مرداد 91 22:50
ای جانم. اول از همه آفرین به مامان زرنگ. گفتم یک سری بزنم همون عکسارو ببینم. فکر نمی کردم دو تا پست جدید گذاشته باشی.
قربون اون گیسوان کمندتون من بشم. آخه خوشگلا ما هزارتا آرزو داریم. دلمون می خواد موهاتون رو ببندیم اما ظاهرا همینیه که هست. اما همینم غنیمته ها
فدای اون تلاشت خاله بشه. تلاش کن تو حتما موفق می شی عزیز دلم.
راست می گه عشقم دیگه چرا کتاب سفت می دی بهش. دوست داره خیس کنه بعدشم کاغذ بخوره درست مثل دوستش.


نرگس جون باز ساینا یه کم موهاش بیشتره ولی خوب چه کنیم دیگه با همین امکانات کم میسازیم آره بخدا عشق کاغذ و نخه دخترم.
ژاله
12 مرداد 91 11:42
عزیزم خیلی این مدل مو بهت میاد ماه شدی


سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 12:51
ای جونم عاشق پا خوردن بچه هام.


ilijoon
17 مرداد 91 16:39
بابا ژيمناستيك كار ....حرفه اي.....چه بامزه انگشت پاهاتو ميخوري


ilijoon
17 مرداد 91 16:39
قربون گيسهات بشم جيگريييييييييييييي


)


ilijoon
17 مرداد 91 16:40