آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

بالاخره موفق شدی

1391/4/6 9:37
نویسنده : فاطمه
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینگیل مامان سلام دخمل تنبل من بالاخره دیشب 5 روز مونده به هفت ماهگیت خودت .. خودت بدون کمک من غلت زدی یه هورای گنده ه ه  ه ه ه ه ه ه ه ه ه niniweblog.com آفرین به تو عزیزم niniweblog.com

خیلی وقت بود تلاش میکردی و تا کمر برمیگشتی ولی به قسمت پوپول که میرسیدی هر کاری میکردی برنمیگشت نیشخند  ولی آخرش تونستی و برگشتی حالا دیگه مگه ول میکردی میخواستم پوشکتو تنت کنم مگه میذاشتی حالا که تونسته بودی برگردی انگار کیف میکردی هی برمیگشتی و میخندیدی .. الهی قربون تو برم من .تاااااااااازه یه چیز یه کوشولو بدون کمک هم میشینی جیگرتو من بخوررررررررم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساینا
6 تیر 91 9:48
مبارکهههههههههه

مرسی خاله میبینی چقدر زرنگم ؛)
شقایق.مامان حباب
6 تیر 91 16:08
آفرین آیلین خاله.........
موفق باشی........
بازم تلاشتو بکن که زودی بشینی و زود زود هم راه بری
به منم سر بزنین خوشحال میشم


حتما خاله بهتون سر میزنیم مرسی از شما خاله جون مهربون
آیدا(مامان الینا)
7 تیر 91 2:58

آفرین به آیلین جون
بالاخره موفق شدی



بالاخره خاله ... بالاخره
مامان الینا
7 تیر 91 12:00
یه چیزی بگم فاطمه جون؟تمام نوشته هاتو خوندم! اون قدر غرق خاطراتم با الینا شدم که نگو.الینای منم دور از جون آیلین تپل بود ومن همش نگرانش بودم! خدا نی نی قشنگتو واست حفظ کنه،خیلی درد بزرگیه


بزرگترین دردی که یه زن میتونه تجربه کنه درد از دست دادن جگر گوشه شه تحمل کن به خدا توکل کن . ایشالا که آرومتر میشی . ممنون عزیزم که بهم سر زدی.
رایکا(پوسترساز)
7 تیر 91 12:15
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون آیلین عزیز عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 تیر 91 13:08
غلت زدنت مبارک عسل خاله . آفرین به این همت و پشتکار.

مرسی خاله عزیزم
ilijoon
10 تیر 91 8:29
به افتخار آيلين خانوم هوراااااااااااا


متشکرییییییییم
مامان بهار
11 تیر 91 15:49
سلام . منم شاغلم و از اول شهریور باید برگردم سر کار . خیلی نگرانم واسه دخترم . من نارمک هستم و دارم دنبال یه مهد خوب می گردم . نمی دونم چیکار کنم ؟


سلام مامان بهار ممنون که به ما سر زدین منم خیلی نگران بودم و الانم سرکار همش فکرم پیششه ولی انگار عادت کرده کادر مهدش که بهم میگن خیلی آرومه و من بیخودی خودمو عذاب میدم راستی مامانی ما تبریزیم و گرنه مهد کودکی که آیلین رو مبرم رو بهت پیشنهاد میکردم