آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

سه ماهگی دخترم مبارک

1390/12/14 18:06
نویسنده : فاطمه
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان تولد سه ماهگیت مبارک باشه ، عزیزم بازم من دیر کردم ...چهار روز پیش یعنی ١٠ اسفند سه ماهگیت تموم شد و پا گذاشتی تو ماه چهارم زندگیت .. ما خونه خودمون نبودیم و من نتونستم حسابی ازت عکس بگیرم یکی دو تا عکس با موبایل از ت گرفتم که می ذارمشون تو وبلاگت  .ایلین قشنگم هر روز داری شیرینتر میشی صدای های عجیب غریب ،حرکات دستات ،خنده های شیرینت ،غان و غون های بامزه آدم دلش می خواد درسته قورتت بده  ... دیگه دو ا دستتات شدن مشغولیت واسه تو همیشه دستای مشت کرده ات یا تو دهنته یا داری بهشون نگاه می کنی جغجغه رو هم که تکون میدم برات ، می خوای بگیری ولی بلد نیستی دستتو بیاری طرفشو چنگ بزنی وقتی خودم میارم جلو دستت میگیریش و بعد از دو سه ثانیه ولش می کنی .راستی چند وقت پیش بالاخره اولین سرما خوردگی رو تجربه کردی و حالا خوب شدی شربت آموکسی سیلین رو دوس داشتی و لی دیفن هیدرامین رو که به خاطر سرفه هات دکتر بهت داده بود دوس نداشتی ولی خدا ر شکر که خوب شدی عزیز دلم . این مامان تنبل از دو ماهگیت به این ور تو وبلاگت مطلب نذاشته امیدوارم از این به بعد زود به زود برات مطلب بذارم این عکس ها مال روز سه ماهگیته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر مامان آراد
18 اسفند 90 15:57
عزیزم 3 ماهگیت مبارک ایشالا 120 ساله شی جیگررررررر
ilijoon
27 اسفند 90 20:31
چطوري خوشگل خانوم


مرسی ایلیا دختر کش