آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

از طرف یه مامان که بیخوابی زده به سرش

1390/11/14 3:27
نویسنده : فاطمه
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو ... از دست کارات ! از بس شبا دیر خوابیدی !حالا هم که زود خوابت میبره من دیگه تا دیر وقت خوابم نمی آد آخه عادت کردم شبا دیر بخوابم ...الان تقریبا ساعت ٣ نصفه شبه و من هر کاری کردم خوابم نبرد niniweblog.comگفتم بیام و چند تا عکس بذارم .تو این عکس ٥٩ روزته یعنی روز قبل از واکسنت

بهت گفته بودم که از ٦٠ روزگیت عکس ندارم چون خیلی پات درد داشت ومنم اعصابم خورد بود بعدشم با مهمونامون مشغول شدیم و من از ٦٢ روزگیت عکس انداختم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رها
14 بهمن 90 8:38
وای وی وااااااااااااااااااااااااااای ای جان ملوسک عروسک کوشولو توپولو واکسنت سازگار عاشق نی نی کوشولو هام آخه خیلی زود بزرگ میشن یکشو دارم 1.5 ساله است بیا و ببینش منتظرم
حسناسادات
14 بهمن 90 8:58
ماشالا دختر نازی دارین ایشالا خدا حفظش کنه. خوشحال میشم به حسنای منم سر بزنید و اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم. فقط قبلش بگین که رمز وبلاگ رو بهتون بدم. ممنون
ما مان سونیا
14 بهمن 90 10:12
دختر نازی دارید خدا حفظش کنه براتون : Xبه ما هم سر بزنید نظر یادتون نره
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 13:38
وای چه جیگری شده ماشالله
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
13 اسفند 90 17:01
3 ماهگیت مبارک عزیزم.