آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آیلین کوچولوی ما

خاطرات و لحظات دو فرشته زیبا از زبان یک مادر

یادداشت هفته 29 واسه کوچولوی دوست داشتنی : آیلین

1390/7/23 15:15
نویسنده : فاطمه
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا کلی برات حرف زده بودم که همش پرید . می خواستم بدونی که چند شبه خوابتو می بینم ولی صبح که بیدار میشم خوابم یادم نیست .فقط یه احساس خیلی خیلی قشنگ که واقعا نمیدونم اسمشو چی بذارم تو وجودمه که باعث میشه بیشتر عاشقت بشم همچین حس قشنگی رو هیچکس تا بچه دار نشه تجربه نمی کنه ..دوستت دارم دخترم و دلم می خواد این دو ماه هم هرچه زودتر بگذره ..راستی هفته پیش چند تا مدل تخت و کمد دیدیم و قراره دوباره بریم ..فقط تنها مشکلی  که هست اینه که تو آپارتمانمون جا کمه و ما باید در مورد وسایلت بعضیاشو چشم پوشی کنیم و من غصه میخورم و لی خوب ایشالا وقتی بریم خونه خودمون همه اینا حل میشه ومامان و بابا قول میدن جبران کنن .الان هفته 29 هستی و خدا رو هزار مرتبه شکر می کنم که سالم و سرحال همش داری تو دل من وول می خوری . با اینکه تو دلمی  ولی دلم برات خیلی تنگ شده ..  فعلا بابایقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
1 مهر 90 18:17
ای جان ایشالا آیلین خانم به سلامت به دنیا بیاد
مامان سانای
4 مهر 90 15:11
انشالله به سلامتی بدنیا بیاد به ما هم سر بزن